دانلود سریال
High Desert صحرای مرتفع

575 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2846
10
/
6.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال High Desert (صحرای مرتفع) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال High Desert (صحرای مرتفع) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال High Desert 2023

این سریال در مورد پگی، یک معتاد است که پس از مرگ مادر دوست داشتنی اش که با او در شهر کوچک صحرایی یوکا ولی، کالیفرنیا زندگی می کرد، تصمیم می گیرد شروعی دوباره داشته باشد. او تصمیمی می گیرد که زندگی اش را تغییر دهد تا یک محقق خصوصی شود. مت دیلون نقش دنی، همسر سابق پگی و یک آزاده مشروط غیرقابل انکار جذاب و یک اپراتور بی امان را بازی می کند...

 

عوامل ساخت سریال High Desert 2023

سریال صحرای مرتفع یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی است که توسط نانسی فیچمن، کیتی فورد و جنیفر هاپ هاوس ساخته و نوشته شده است. این سریال در تاریخ 17 ام می سال 2023 در Apple TV+ نمایش داده شد. در سریال High Desert شاهد بازی بازیگرانی چون پاتریشیا آرکت در نقش پگی، مت دیلون در نقش دنی، روپرت فرند در نقش گورو باب و وروچا اوپیا در نقش کارول خواهیم بود. سریال High Desert که توسط نانسی فیچمن، کتی فورد و جنیفر هاپ هاوس ساخته شد، در سپتامبر 2020 توسط Apple TV+ چراغ سبز نشان داد و پاتریشیا آرکت قرار است در این سریال و همچنین تهیه کننده اجرایی به همراه بن استیلر که قرار بود در این سریال بازی کند. قسمت اول را کارگردانی کرد. فیلمبرداری سریال High Desert در نوامبر 2021 در لانگ بیچ، کالیفرنیا آغاز شد.

 

عملکرد سریال صحرای مرتفع 2023

سریال High Desert برای اولین بار در 17 ام می 2023 برنامه ریزی شده است که سه قسمت اول بلافاصله در دسترس قرار گرفت و بقیه به صورت هفتگی پخش می شوند. بعد از اولین قسمت از سریال High Desert، هنوز بینندگان برای ادامه دادن آن شک دارند. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر منتقدان سریال صحرای مرتفع امتیاز تایید ۶۴ درصد و از طرف کاربران سایت امتیاز ۹۴ درصد محبوبیت رو بدست آورده است. برای دانلود سریال High Desert با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال به عنوان یک کمدی معرفی می شود و سازندگان آن، نانسی فیچمن، کتی فورد و جنیفر هاپ هاوس، همگی در رزومه کاری خود کمدی دارند. قسمت اول لحظات خنده داری داشت. اما، با وجود مهارت های پربار Arquette، ما فقط مطمئن نیستیم که پگی شخصیتی است که می‌خواهیم در مرکز نمایشی مانند این باشد. وقتی پگی از لحظات تاریکی رنج می‌برد، می بینیم که مهارت های آرکت واقعاً می تواند او را به چیزی مرتبط برساند. اما در لحظات خوش بینانه تر پگی است که عملکرد آرکت به درون اتر شناور می شود و پگی را شبیه کارتون هایی می کند که در دنیایی از افراد واقعی شناور است. گاهی اوقات، سریال High Desert به صورت یک کیسه پر از صحنه های پر هرج و مرج که برای یک داستان می گذرد ظاهر می شود، اما در مواقع دیگر، زمانی که روی جایی که قرار است تمرکز کند، تماشای آن می تواند سرگرم کننده باشد. دانلود سریال High Desert 2023 به طرفداران ژانر کمدی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.