دانلود سریال
Primo پریمو

509 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1666
10
/
8.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Primo (پریمو) از لینک مستقیم بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Primo (پریمو) از لینک مستقیم بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Primo 2023

سیتکام پریمو زندگی نوجوانی از سن آنتونیو را دنبال می کند که آرزو های دانشگاهی، انتظارات اجتماعی و زندگی پر جنب و جوش خانگی را که توسط مادر مجرد و پنج عمویش لنگر انداخته، متعادل می کند. (بر اساس زندگی شی سرانو.)


عوامل ساخت سریال Primo 2023

سریال پریمو یک مجموعه تلویزیونی سیتکام در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است که توسط شی سرانو ساخته شده است. سریال پریمو یک سریال نیمه اتوبیوگرافیک که با همکاری مایکل شور تهیه شده است، بر اساس تربیت سرانو در سن آنتونیو، تگزاس است. در پریمو ایگناسیو دیاز سیلوریو در نقش رافا، کریستینا ویدال در نقش دریا مادر رافا، کارلوس سانتوس در نقش رایان جوانترین عموی رافا ایفای نقش می کنند. این سریال در 19 مه 2023 در Amazon Freevee عرضه شد. سریال پریمو "یک کمدی دوران بلوغ درباره نوجوانی است که آرزو های دانشگاهی، انتظارات اجتماعی و زندگی پر مشغله ای در خانه را تحمل می کند." هالیوود ریپورتر در اکتبر 2017 اعلام کرد که یک سریال کمدی نیمه اتوبیوگرافیک ساخته شده توسط شی سرانو و تهیه کنندگی مایک شور در ABC در حال توسعه است. این سریال در آلبوکرکی، نیومکزیکو در ماه مه 2022 فیلمبرداری شد.

 

عملکرد سریال پریمو 2023

سریال Primo اولین بار در آمازون Freevee در 19 مه 2023 با هر هشت قسمت به طور همزمان منتشر شد. این سریال با استقبال مثبتی روبرو شده است. برای دانلود سریال Primo به پایین صفحه مراجعه کنید. مانوئل بتانکور از مجله The A.V. نوشت: «سرانو با دقت نامه عاشقانه ای را برای تربیت خود نوشته است و آنچه را که مطمئناً احساس می‌کرد مثل آزار دادن تعهدات خانوادگیه رو به توطئه های کمدی تبدیل کرد.» «فصل اول Primo ارزش وقت گذاشتن شما را دارد؛ قسمت پایانی تعداد انگشت شماری از رشته های روایی را به هم پیوند می دهد و عمق کامل همدلی سازندگان را با این شخصیت ها نشان می دهد.» دانلود سریال Primo به طرفداران سیتکام های خانوادگی پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز فصل اول سریال Primo 2023 امتیاز ۱۰۰ درصد تایید رو گرفته است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.