دانلود سریال
Clone High کلون های

953 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1483
10
/
6.4
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال انیمیشن Clone High (کلون های) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال انیمیشن Clone High (کلون های) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Clone High 2023

سریال انیمیشن Clone High در دبیرستانی در شهر خیالی Exclamation در ایالات متحده اتفاق می افتد که مخفیانه به عنوان یک آزمایش نظامی پیچیده اجرا می شود که توسط یک اداره دولتی به نام هیئت مخفی چهره های سایه تنظیم شده است. این مدرسه به طور کامل توسط کلون های شخصیت های تاریخی مشهور که در دهه 1980 ایجاد شدند و با هدف استفاده از قدرت ها و توانایی های مختلف آنها توسط ارتش ایالات متحده بزرگ شدند، پر شده است...

 

سریال Clone High

 

عوامل ساخت سریال Clone High

سریال Clone High یک انیمیشن کمدی و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. Clone High برای بزرگسالان است که توسط فیل لرد، کریستوفر میلر و بیل لارنس ساخته شد و برای فصل اول آن در کانادا تولید شد و در 2 نوامبر 2002 در Teletoon پخش شد. داستان آن در دبیرستانی با جمعیت این سریال که شبیه شخصیت‌های معروف تاریخی است، از بازیگران اصلی خود پیروی می‌کند که شامل تصویرهای نوجوانی از آبه لینکلن، جوآن آو آرک، گاندی، کلئوپاترا و جی‌اف‌کی است. این مجموعه همچنین به عنوان تقلیدی از درام های نوجوانانه مانند داوسون کریک و بورلی هیلز، 90210 عمل می کند.  هر قسمت به عنوان یک "اپیزود بسیار ویژه" معرفی می شود. سریال Clone High اولین بار به طور کامل از شبکه کابلی کانادایی Teletoon بین سال های 2002 و 2003 پخش شد و بعداً در 20 ژانویه 2003 در MTV پخش شد. بلافاصله پس از آن درگیر مناقشه ای در رابطه با تصویر گاندی شد که بیش از صد نفر را در هند برانگیخت. در پاسخ به اعتصاب غذا مدت کوتاهی پس از آن، MTV این سریال را که رتبه بندی پایینی دریافت کرده بود، حذف کرد، آخرین قسمت ها در سال 2016 در MTV Classic در ایالات متحده دیده شد. سریال Clone High در اولین نمایش خود بازخورد های متفاوتی از منتقدان تلویزیونی را به خود جلب کرد، اما از آن زمان با تحسین منتقدان و طرفداران فرقه مواجه شد. در دوم ژوئیه 2020، اعلام شد که احیای سریال Clone High در استودیوی سرگرمی MTV با بازگشت سازندگان اصلی لرد، میلر و لارنس در حال انجام است. در 10 فوریه 2021، اعلام شد که HBO Max دو فصل از احیا را سفارش داده است که برای اولین بار در 23 مه 2023 پخش شد. در پنجم آپریل 2023، یک تیزر برای احیا در کانال رسمی YouTube Max بارگذاری شد.  آخرین تریلر در 8 می 2023 منتشر شد.

 

دانلود سریال


عملکرد انیمیشن Clone High

در دوم ژوئیه 2020، اعلام شد که احیای سریال در استودیوی سرگرمی ام تی وی در دست ساخت است و سازندگان فیل لرد، کریستوفر میلر و بیل لارنس بازگشته اند.  همچنین مشخص شد که اریکا ریوینوجا، نویسنده سریال اصلی، به عنوان مجری سریال خدمت خواهد کرد، در حالی که با لرد و میلر، نسخه آزمایشی را نیز می نویسد. در دهم فوریه 2021، سریال برای دو فصل توسط HBO Max سفارش داده شد. در 23 ژوئن 2021، کریستوفر میلر عنوان اولین قسمت احیاء را به عنوان "بیایید این را دوباره امتحان کنیم" را فاش کرد. در 29 اکتبر 2022، میلر از طریق توییتر اعلام کرد که احیا انیمیشن Clone High در نیمه اول سال 2023 به نمایش در خواهد آمد. در 2 نوامبر 2022، لرد، میلر و بیلینگر تیزرهایی از نمایش را در صفحات توییتر خود منتشر کردند. برای دانلود سریال Clone High با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در 28 ژانویه 2023، قسمت اول ناتمام احیاء Clone High لو رفت. در 24 مارس 2023، اعلام شد که اکثر بازیگران اصلی بازخواهند گشت، اما نقش کلئوپاترا اکنون توسط میترا جوهری صداپیشگی می شود. در 5 آوریل 2023، یک تریلر رسمی در کانال رسمی HBO Max آپلود شد. تریلر نهایی بعداً در 8 مه 2023 منتشر شد. منتقدان تلویزیونی درباره Clone High نقدهای متفاوتی را در اولین نمایش آن در سال 2002 ارائه کردند. دیوید بیانکولی از نیویورک دیلی نیوز این سریال را ستایش کرد و اظهار داشت: "در سالی پر از تنوع و تکرار مضامین و ژانرهای تثبیت شده، این یک نسخه اصلی واقعی است. همچنین یک کارتون است، و واقعاً به شدت عجیب و غریب است." آنیتا گیتس از نیویورک تایمز معتقد است که "دیالوگ ها همیشه خنده‌دار نیست، اما ارزش لبخند زدن دارد" دانلود سریال Clone High 2023 به همه طرفداران این سری انیمیشن نوستالژیک پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.