دانلود سریال
Deadloch ددلاک

605 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7264
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Deadloch (ددلاک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Deadloch (ددلاک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Deadloch 2023

در شهر Deadloch، تاسمانی، در حال آماده سازی برای جشن زمستانی هستند. همان زمان جنازه یک مرد محلی پیدا می شود و یک کارآگاه از داروین (سامی) وارد می شود تا با یک محلی سخت گیر (باکس) و یک جوان بیش از حد مشتاق، روی تحقیقات مربوط به قتل کار کند.

 

عوامل ساخت سریال Deadloch

سریال Deadloch یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی در قالب هشت قسمت است. این سریال محصول کشور استرالیاست که در سال ۲۰۲۳ توسط دو کمدین کیت مک کارتنی و کیت مک‌لنان برای Amazon Prime Video ساخته شده است. در سریال Deadloch بازیگرانی چون کیت باکس در نقش دالسی کالینز، مادلین سامی در نقش ادی ردکلیف، نینا اویاما در نقش ابی و آلیشیا گاردینر در نقش کات به ایفای نقش می پردازند. کیت مک کارتنی و کیت مک لنان دونده ها و تهیه کنندگان سریال هستند. نینا اویاما، بازیگر به Sydney Morning Herald گفت: «این سریال در درجه اول یک نمایش جنایی است، به دلیل نحوه چیدمان آن و نحوه بازگشت مردم به آن به دلایل جنایی و معمایی خواهد بود که البت خیلی هم خنده دار است.»  همچنین قصد داشت تا برخی از ژانر های معمولی را زیر و رو کند و کسانی که معمولاً قربانیان جامعه محسوب می شوند، معکوس شوند. داستان سریال Deadloch یک داستان فرعی از یک خط داستانی در مورد نوجوانان محلی است که توسط Leonie Whyman و Kartanya Maynard بازی می شود. تولید سریال در فوریه 2022 آغاز شد. کارگردانان این مجموعه عبارتند از بن چسل، گریسی اتو و بک کول. مک کارتنی، مک‌لنان، کوین وایت و تانیا فیگان تهیه کنندگان اجرایی بودند. موسیقی توسط آماندا براون نوشته شده است. فیلمبرداری سریال Deadloch در جنوب تاسمانی، خارج از هوبارت، اطراف سیگنت و کینگستون انجام شد.

 

عملکرد سریال Deadloch 2023

سریال Deadloch در تاریخ 2 جون 2023 در Amazon Prime Video با قسمت های جدید تا 7 ژوئیه 2023 به صورت هفتگی در دسترس خواهد بود. کارگردانان بک کول، گریسی اتو و بن چسل در سریال Deadloch همکاری خوبی را ارائه می دهند و یک فضای نمایشی جنایی محکم را به نمایش نی گذارند که به زیبایی توسط فیلمبرداران کیتی میلورایت و سایمون اوزولینز گرفته شده است، و شما می توانید در آن سطح بنشینید و از آن لذت ببرید. اما برآمده از ذهن تیز مک کارتنی و مک لنان، شما می توانید با تصمیم نیمه عجیب آن‌ها برای وارد کردن شخصیت های خنده دار در قالبی که فوراً قابل تشخیص هستند، به جای درگیر شدن با آن ها، کمی دچار مشکل شوید.  زمان پخش طولانی یک ساعته این مجموعه هشت قسمتی نیز تأثیر ناخوشایندی دارد که رمز و راز را با سرعتی پر پیچ و خم نشان می دهد. تا زمانی که به طعمه و سوئیچ شگفت انگیز اپیزود سوم برسید، سریال Deadloch را کنسل نکنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.