دانلود سریال
Jury Duty وظیفه هیئت منصفه

با زیرنویس فارسی چسبیده
1058 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 26627
10
/
8.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Jury Duty (وظیفه هیئت منصفه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Jury Duty (وظیفه هیئت منصفه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال وظیفه هیئت منصفه ۲۰۲۳

این سریال داستان درونی یک محاکمه هیئت منصفه در ایالات متحده را از نگاه قاضی منصفه رونالد گلدن، یک پیمانکار خورشیدی از سن دیگو روایت می کند، که نمی داند احضار هیئت منصفه رسمی نیست و همه حاضران در دادگاه به غیر از او بازیگر هستند. هر چیزی که در داخل و خارج از دادگاه اتفاق می افتد، برنامه ریزی شده است…

عوامل ساخت سریال Jury Duty

سریال وظیفه هیئت منصفه (Jury Duty) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است که توسط لی آیزنبرگ و جین استاپنیتسکی ساخته شده و جیمز مارسدن و رونالد گلدن در آن بازی کرده‌اند. سریال Jury Duty اولین بار در 7 ام آپریل سال 2023 در Amazon Freevee منتشر شد. در سریال Jury Duty بازیگرانی چون رونالد گلدن در نقش خودش (هیئت منصفه شماره 6)، جیمز مارسدن در نقش خودش (هیئت منصفه شماره 14)، مکی لیپر در نقش نوح پرایس (هیئت منصفه شماره 11) و ادی مودیکا در نقش جین آبروزو (هیئت منصفه شماره 4) به ایفای نقش می پردازند. در 15 سپتامبر 2022، گزارش شد که یک سریال کمدی نیمه بداهه به سبک مستند با بازی جیمز مارسدن و گروهی از بازیگران جدید با پیشینه بداهه مخفیانه برای استودیو آمازون فیلمبرداری شده است. فیلمبرداری 17 روزه در یک دادگاه واقعی در جنوب لس آنجلس انجام شد. به گفته تهیه‌کننده اجرایی تاد شولمن، ژوری دیوتی به عنوان تلاشی برای ساخت کمدی مانند The Office در مورد یک محاکمه آغاز شد، با یک شخص واقعی در مرکز نمایش که نمی داند توسط بازیگران احاطه شده است. خالقان لی آیزنبرگ و جین استاپنیتسکی هر دو قبلاً به عنوان نویسنده و تهیه کننده در The Office کار می کردند.

 

عملکرد سریال Jury Duty

چهار قسمت اول سریال Jury Duty در هفتم آپریل 2023 در Amazon Freevee به نمایش درآمد و فصل پایانی آن در 21 آوریل 2023 به پایان رسید. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 22 نقد منتقد، 73 درصد امتیاز تأیید با میانگین نمره 6.5 از 10 را گزارش کرد. دانلود سریال Jury Duty 2023 به طرفداران مجموعه The office و کمدی محل کار پیشنهاد میشه. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «در حالی که این کمدی دادگاه به اندازه وظیفه هیئت منصفه واقعی خسته کننده نیست - تا حد زیادی به لطف یک بازی بسیار خوب جیمز مارسدن - هنوز هم این حکم در مورد اینکه آیا بازی سبک گرایانه اش جواب می‌دهد یا خیر، وجود ندارد.» سایت Metacritic بر اساس نقد 7 منتقد امتیاز 51 از 100 را به سریال داد، که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. برای دانلود سریال Jury Duty با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. رندی جونز از RogerEbert این سریال را "یک کمدی محل کار محکم که داستانی پر طنین از جامعه را روایت می کند."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.