دانلود سریال
Based on a True Story بر اساس یک داستان واقعی

556 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 7958
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Based on a True Story (بر اساس یک داستان واقعی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Based on a True Story (بر اساس یک داستان واقعی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Based on a True Story

یک مشاور املاک، یک ستاره سابق تنیس و یک لوله کش از یک فرصت منحصر به فرد برای استفاده از وسواس آمریکایی ها در مورد جنایت واقعی برای تولید محتوا استفاده می کنند.

 

عوامل ساخت سریال بر اساس داستانی واقعی

این سریال با ۸ قسمت با کارگردانی Craig Rosenberg تهیه کننده و نویسنده استرالیایی و کارگردان فیلم‌هایی مانند The Boys 2019 و After the sunset 2004 و Uninvited 2009 ساخته شد.
فیلمبرداری این فیلم از ۳ اکتبر ۲۰۲۲ شروع شد و تا ۴ مارس ۲۰۲۳ ادامه داشت‌. این فیلم نهایتا در ۸ ژوئن ۲۰۲۳ عرضه شد و به دست مخاطبان رسید.
این سریال در دسته سریال‌های کمدی قرار می‌گیرد.
از بازیگران نقش اصلی این فیلم نیز می‌توان به Kaley Cuoco در نقش Ava Bartlett و Chris Messina در نقش Nathan Bartlett و Tom Bateman در نقش Matt pierce اشاره کرد.
یکی از مجریان پادکست در «بر اساس یک داستان واقعی»، یک کمدی تاریک جدید می‌گوید که شکل بزرگ هنر آمریکایی موسیقی، فیلم یا تلویزیون نیست. «شکل بزرگ هنر آمریکایی قتل است. ما آن را تماشا می کنیم، آن را جشن می گیریم، روی آن وسواس و حساسیت داریم.»
بحث کردن درموردش سخت است. انبوه پادکست‌های قتل را فراموش کنید که "Based on a True Story" هر چند نابسامان به طنز می‌پردازند. فراموش کنید تعداد جنایات واقعی قتل نشان می دهد که فضای پخش را با آنها به اشتراک می گذارد. «بر اساس یک داستان واقعی» حتی اولین کمدی تلویزیونی درباره یک پادکست داستانی قتل نیست.
وجه تمایز «داستان واقعی» که توسط کریگ روزنبرگ ساخته شده است، در این است که زوج اصلی آن و غول های پادکست احتمالی آن، آوا (کیلی کوکو) و ناتان (کریس مسینا)، کارآگاهان آماتوری نیستند که یک فصل هشت قسمتی را در کنار هم بگذرانند.
یک توالت پر از آب باعث میشود که آنها با مت(تام بیتمن) یک لوله کش جذاب و سیگاری آشنا شوند. وست ساید ریپر، یک قاتل زنجیره ای است که زنان جوان را در منطقه خود از لس آنجلس شکار می کند.
یک تماس وحشتناک با پلیس، باعث ایجاد یک سریال یک قسمتی می شود. اما آوا و ناتان انگیزه های دیگری نیز دارند. آوا، یک مشاور املاک باردار است و می ترسد نتوانند از یک کودک حمایت کنند. ناتان، یک تنیسور حرفه‌ای است که رویاهایش در گرند اسلم بخاطر در رفتگی پایش از بین رفتند و ناچار به شغلی دیگر می‌پردازد.
اوا می گوید: «ما مردم خوبی هستیم. ما طبق قوانین بازی کردیم. و ببین ما را به کجا رساند.» مت، به طرز شگفت آوری، موافق است. دیگر تعجب آور نیست که او بعضی اوقات شریک غیرقابل اعتمادی است، از جمله قول او برای کنار گذاشتن و استفاده نکردن از چاقو و...

 

عملکرد سریال بر اساس داستانی واقعی

این سریال ۸ قسمته که کمدی‌ای را درباره مسائل قتل در آمریکا ارائه می‌کند و به آن می‌پردازد توانست نمره ۷.۳/۱۰ را از مخاطبان بگیرد که برای یک سریال در این ژانر، نمره قابل قبول و بالایی است، این فیلم همچنین توانست در وبسایت Rotten Tomatoes توانست از میان نظر ۴۰ منتقد رضایت ۷۵ درصدی، و از میان نظر بیش از ۵۰ مخاطب رضایت ۸۱ درصدی را کسب کند.
سریال کوتاه بر اساس داستانی واقعی می‌تواند برای افرادی که به به کمدی‌های دارک علاقه‌مندند مناسب باشد‌.
برای دانلود سریال Based on a True Story با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.