دانلود سریال
The Walking Dead: Dead City مردگان متحرک: شهر مرده

1360 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 12474
10
/
7.3
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Walking Dead: Dead City

داستان این سریال، چند سال بعد مردگان متحرک را روایت می‌کند که در آن مگی و نیگان حضور دارند و در جستجوی پسر دزدیده شده مگی، به منهتن پسا آخر الزمانی که از سرزمین اصلی جدا شده است سفر می‌کنند. شهر در حال فروپاشی و پر از مردگان متحرک و ساکنانی است که نیویورک را تصرف کرده و آن را به دنیای وحشتناک خود تبدیل کرده‌اند.

 

عوامل ساخت سریال مردگان متحرک: شهر مرده

این مینی سریال ۶ قسمته که قرار است در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود و در دسترس عموم قرار بگیرد، مانند قسمت‌های قبلی سریال مردگان متحرک، در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و ماجراجویی قرار دارد. سریال و قسمت‌‌های قبلی این سریال با فرانک دارابونت و نویسندگی الی جورنه توانستند امتیاز بسیار بالایی از منتقدان و مخاطبان بگیرند و در صدر بهترین‌های تاریخ بدرخشند، به همین سبب انتظارات بالایی از این مینی سریال میرود.
بازیگران اصلی این سریال عبارتند از: لورن کوهان در نقش مگی گرین، جفری دین مورگان در نقش نیگن اسمیت، که نقش دو ماجراجو را در این فیلم ایفا می‌کنند که قرار است پسر ربوده شده مگی به نام هرشل(با ایفای نقش لوگان کیم) را در شهر نیویورک پیدا کنند.
همچنین بازیگران مشهور دیگری نیز مانند گایوس چارلز در نقش پرلی آرمسترانگ و جانات هیگینبوهام در نقش توماسو و تری سانتیاگو هادسون در نقش جانو در مردگان متحرک: شهر مرده ایفای نقل می‌کنند.
خبر تولید این مینی سریال برای اولین بار در مارس ۲۰۲۲ در برنامه‌ای از شبکه AMC و با حضور بازیگران نقش اصلی این سریال یعنی نیگن و مگی منتشر شد و نام گذاری آن به نام The Walking Dead: Dead City در ماه آگوست همان سال انجام شد.
این مینی سریال قرار است اسپین آف سریال The Walking Dead باشد که در ۶ قسمت، در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ اکران میشود.
با تمام The Walking Dead و بسته شدن پرونده آن، Fear the Walking Dead اذعان داشت که این فرانچایز با Dead City ادامه می‌‌یابد که در آن افراد و ساکنین عجیب غریب نیویورک به همراه نیگن و مگی حضور دارند. آنها برای یک ماموریت ۶ بخشی در منهتن متحد میشوند و می‌توان گفت که اکنون ۱۵ سال از حماسه زامپوکالیپس می‌گذرد. Dead City مفاهیم بهتری نسبت به دو سریال قبلی ارائه می‌دهد که در چند سال گذشته با آنها روبرو شدیم.

 

عملکرد سریال مردگان متحرک: شهر مرده

این سریال اسپین آفی از سریال مردگان متحرک است که یکی از بهترین آثار تاریخ بوده و حتی به عقیده برخی از مخاطبان بهترین سریالی بوده که تماشا کردند، به همین دلیل انتظارات و توقعات از این سریال زیاد است، و به نحوی زمینه‌ای مثبت برای آن فراهم گشته به صورتی که این فیلم توانسته قبل از اکران، در وب سایت imdb نمره ۹.۴/۱۰ را از مخاطبان، و در وب سایت Rotten Tomatoes نیز از میان نظرات ۷ منتقد، رضایت ۸۶ درصدی، و از میان نظرات ۵۰ مخاطب، رضایت ۱۰۰ درصدی را کسب کند.
سریال The Walking Dead: Dead City قرار است اولین بار در آمریکا در ۱۸ ژوئن در دسترس عموم قرار بگیرد و شبکه AMC تولید آن را برعهده داشته و افرادی مانند رابرت کیرکمن، تونی موره و چارلی ادلرد در ساخت آن نقش دارند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.