دانلود سریال
Cannes Confidential کن محرمانه

526 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 364
10
/
4.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Cannes Confidential (کن محرمانه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال Cannes Confidential (کن محرمانه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال Cannes Confidential

"کن محرمانه" یک سریال کارآگاهی با مفاهیمی در سطح بالا است که حول رابطه جنجالی‌ای بین کارآگاه شجاع به نام کامیل دلماس و مردی بین‌المللی و جذاب به نام هری کینگ می‌چرخد، که در کنار هم برای حل جنایات در ریویرای فرانسه جمع شده‌اند. رابطه کامیل و هری در مرکز نمایش در پس زمینه مجلل مراسم کن به تصویر کشیده می‌شود. کامیل و هری با این واقعیت پیچیده روبرو می شوند که همکار زن کامیل، لی رابرت، علاقه پنهانی به کامیل دارد و مثلثی عشقی را در سراسر سریال ایجاد می کند. و همچنین این داستان، معامله ای که کامیل و هری برای آزادی پدرش، رئیس سابق پلیس، از اتهامات فساد انجام می دهند را نیز به تصویر می‌کشد. هری به او کمک می کند تا شواهدی پیدا کند، تا گزارش او را به پلیس اینترپل ندهد...

 

عوامل ساخت سریال کن محرمانه

این سریال ساخت Patrick Nebout (نویسنده و تهیه کننده فرانسوی که با آثاری مانند Agent Hamilton، The 100 Year-Old Man Who Climbed Out the Window and Disappeared و Midnight Sun شناخته می‌شود و همچنین برنده جوایز Series Mania و Guldbagge Awards است‌) و کریس مورای، نویسنده‌ای است که برای سریال The Bill برنده جایزه Writers' Guild of Great Britain شد و با آثار دیگر چون Van der Valk و Midsomer Murders نیز شناخته می‌شود.
اولین قسمت این سریال در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۳ در آمریکا پخش شد.
سریال Cannes Confidential ساخت کشورهای انگلیس و سوئد است ولی فیلم برداری اصلی آن در Cannes فرانسه انجام شده است.
این سریال در ژانر‌های اکشن کمدی و جنایی قرار می‌گیرد و از بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کردند می‌توان به Jamie Bamber در نقش هری کینگ، Jean-Hugues Anglade در نقش فیلیپه دلماسه، Nancy Tate در نقش Nina Leblanc و لوسی لوکاس در نقش Camille Delmasse اشاره کرد.
داستان عاشقانه بین افسر پلیس فداکار، Camille Delmasse (لوسی لوکاس) و هری کینگ (Jamie Bamber) یک چرخه بی پایان از مشاجره، معاشقه، و کنایه است. با این حال، کامیل همچنین رابطه تمام نشده دیگری با همکارش لئا رابرت (تامارا مارث، با نام مستعار Shy'm) دارد، که با علاقه شدید و احتمالاً متقابل رئیسش، به شدت به دخالت هری در زندگی و کار آنها حسادت می کند. همانطور که در رویاهایشان و فلش بک های مکرر به ما یادآوری می شود، در جستجوی یافتن دختر ربوده شده خود، امیلی (آوا گریفیث) است، که او را به کسی تبدیل می کند که بتواند او را ریشه کن کند. به همین دلیل است که او در کن است، جایی که دخترش اکنون در آنجا زندگی می‌کند، و اتفاقاً جایی مناسب برای کسی است که تمایلاتی به مسائل جنایی دارد. کمیل پس از اولین برخوردش با هری، تعدادی پاسپورت جعلی را در قایق تفریحی خود پیدا می کند که در ازای کمک او برای پاک کردن نام پدرش، آن ها را معامله میکند.
پدر کامیل، فیلیپ دلماس (ژان هیگ آنگلاد)، رئیس سابق پلیس، به اتهام فساد پلیس زندانی است. او از ترس اینکه دشمنانش او را هدف قرار دهند با کامیل صحبت نمی کند. او همچنین از ترس جان خانواده‌اش و همچنین جان خود، در صورت آزاد شدن، تلاشی برای رفع بی‌گناهی خود نخواهد کرد. به طرز عجیبی، اداره کامیل او را به کارهای اداری محول نکرده است، اگرچه رئیسش به او پیشنهاد می دهد که مرخصی بگیرد. در همین حال، او و لیا با کمک یکی دیگر از دستیارانش به دنبال مجرمین می‌گردند...

 

عملکرد سریال کن محرمانه

سریال کن محرمانه در وبسایت جمع آوری اطلاعات و آمار imdb نمره ۵.۷/۱۰ را از مخاطبان کسب کند و میتواند برای کسانی که در جستجوی یک سریال کوتاه اکشن و جنایی با حال و هوای اروپایی هستند، انتخاب مناسبی باشد.
برای دانلود سریال Cannes Confidential با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.