دانلود سریال
The Longest Promise عهد ابدی

1577 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 2832
10
/
8
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال چینی The Longest Promise (عهد ابدی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال چینی The Longest Promise (عهد ابدی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال عهد ابدی 2023

شی یینگ که در قاره کونگ سانگ زندگی می کند، یک شاهزاده منزوی تنها است که در سنین بسیار جوانی برای زراعت به کوه جیویی فرستاده شد. با این حال، پس از اینکه شی یینگ عاشق شاگرد خود، ژو یان، شاهزاده خانم قبیله چی یی، می شود، اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد...

 

عوامل ساخت سریال عهد ابدی 2023

سریال The Longest Promise یا همان سریال عهد ابدی، یک مجموعه تلویزیونی چینی محصول سال ۲۰۲۳ با بازی سوپر استار وین شیائو ژان و رن مین است. این بر اساس رمان عاشقانه xianxia Zhu Yan نوشته کانگ یو است. این پیش درآمد سری 2021 Mirror: A Tale of Twin Cities است. پخش این سریال در Tencent Video و WeTV در 2 ژوئیه 2023 آغاز شد و در 20 ژوئیه 2022 پخش 40 قسمتی آن به پایان خواهد رسید. شیائو جان در نقش شی یینگ و رن مین در نقش جو ین نقش های اصلی سریال عهد ابدی را بر عهده دارد. فیلمبرداری "عهد ابدی" در مارس سال 2021 در استودیوی جهانی Hengdian آغاز شد. فیلمبرداری کل درام در اگوست 2021 به پایان رسید. در 29 مارس 2021، اکانت Weibo رسمی سریال "The Longest Promise" ترکیب را اعلام کرد و پوسترهای قهرمانان اصلی را منتشر کرد.

 

عملکرد سریال The Longest Promise 2023

دو سال از پایان فیلمبرداری The Longest Promise می گذرد و بالاخره انتظار به پایان رسید. سریال عاشقانه و فانتزی با بازی شیائو ژان در مقابل بازیگر 23 ساله رن مین به عنوان بانوی اصلی او به طور ناگهانی در ساعت 6 بعدازظهر امروز 2 ژوئیه در تنسنت WeTv پخش شد، اما اولین نمایش هر چیزی جز آرام بود. به محض انتشار، The Longest Promise به رتبه 1 در جستجوی داغ Weibo رسید. برای دانلود سریال عهد ابدی به پایین صفحه مراجعه کنید. 1 ساعت پس از نمایش در Tencent به 21000 امتیاز محبوبیت رسید و تا 3.5 ساعت پس از نمایش تا 26000 افزایش یافت. می‌توان به خاطر داشت که The Youth Memories شیائو ژان رتبه بندی را برای Tencent به ثبت رساند که در پایان خود به 30000 رسید. با توجه به محبوبیت این ژانر و هیجان دیدن دوباره شیائو ژان در لباس باستانی، به نظر می رسد که The Longest Promise در پلتفرم استریم برای اوج های جدیدی آماده خواهد شد. بازیگران شامل آلن فانگ یولون و وانگ چوران در نقش های اصلی ویژه به همراه وانگ زیکی، لی مینگده، یه شنجیا و لو یوشیائو هستند. طرفداران خوشحال خواهند شد که بدانند زمان پخش بسیار سخاوتمندانه است درست مانند برنامه درام مدرن Stand or Fall که به تازگی پخش آن تمام شده است. دانلود سریال The Longest Promise به طرفداران بازیگر شیائو جان که پیش از این در سریال محبوب The untamed پیشنهاد میشه. The Longest Promise داستان شی یینگ، ولیعهد ایالت کونگ سانگ و ژو یان، شاهزاده خاندان زرشکی را روایت می کند. آنها سه سال استاد و شاگرد می شوند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.