دانلود سریال
Stand by Your Side ایستادن در کنار تو

1030 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 38
10
/
8.1
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال تایوانی Stand by Your Side (ایستادن در کنار تو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال تایوانی Stand by Your Side (ایستادن در کنار تو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Stay By my side 2023

بو شیا توسط پدربزرگش که یک پیام رسان معنوی است بزرگ شده است. پس از تشییع جنازه پدربزرگش، او متوجه می شود که گهگاه صداهایی را در گوش هایش می شنود. او فکر می کند که از توهم رنج می برد و آماده است تا به دنبال درمان پزشکی باشد، اما با تعجب متوجه می شود که صدای گوش هایش، مانند استریوی دالبی، صدای ارواح است! جیانگ چی هم اتاقی بو شیا است و هم در ورزش و هم در تحصیلات عالی است. وقتی بو شیا متوجه می شود که هر چه بیشتر با جیانگ چی ارتباط برقرار می کند، صدای شبح آمیزی را نمی شنود، شروع به یافتن راه هایی برای نزدیک شدن به جیانگ چی می کند. آیا این به خاطر جذابیت جیانگ چی است؟…

 

عوامل ساخت سریال Stay by my Side 2023

سریال Stay by my Side یک مجموعه تلویزیونی در ژانر عاشقانه، ماوراءالطبیعه و بی ال است. سریال Stay By my side محصول سال ۲۰۲۳ کشور تایوان است که عنوان بومی این سریال 免疫屏蔽 است. این سریال به زبان چینی و در قالب ده قسمت بیست دقیقه ای منتشر خواهد شد. در سریال Stay by my side 2023 بازیگرانی چون هونگ وی ژ در نقش گو بو شیا، یانگ آی هسوان در نقش جیانگ چی، لیائو وی پو در نقش گوا ژنگونگ، سوپر وی هسو در نقش بای یون هائو، جین چنگ در نقش گو بو تائو هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال بی ال Stay by my Side

سریال تایوانی Stay by my side یک سریال BL جدید است که قسمت اولش در تاریخ هفتم ژانویه ۲۰۲۳ پخش شد و قرار است تا تاریخ اول سپتامبر ۲۰۲۳ ادامه پیدا کند. برای دانلود سریال Stay by my side 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال هر جمعه به مدت بیست دقیقه پخش می شود. سریال Stay by my side تا به حال از سایت Mydramalist نمرن خوب ۷.۷ از ده را دریافت کرده و با نظرات مثبتی مواجه شده. یک سریال نباید همیشه در خط داستانی خیلی سنگین باشد، بنابراین افرادی که می گویند دوست ندارند، زیرا اتفاقات زیادی در اینجا نمی افتد باید دانلود سریال Stay by my side 2023 را بیخیال بشن. تماشای عاشق شدن جیانگ چی و بو شیا برای یکدیگر بسیار لذت بخش است. دانلود سریال Stay by my side به فوجوشی ها و طرفداران سریال های تایوانی در ژانر بی ال پیشنهاد میشه. شیمی آنها بسیار قوی است و فوق العاده شایان ستایش هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.