دانلود سریال
Praise Petey Praise Petey

723 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 624
10
/
6.1
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Praise Petey (پیتی را تحسین کن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Praise Petey (پیتی را تحسین کن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Praise Petey

پترا «پیتی» سنت بارتز یک شهروند ثروتمند نیویورکی است که همه چیز را در اختیار داشت تا اینکه مادرش به او اطلاع داد که شهر کوچیکی را از پدرش که اخیراً فوت کرده است به نام نیو اتوپیا به ارث برده است. اکنون با هدفی جدید در زندگی، پیتی امیدوار است که نیو اتوپیا برای خود فکر کند و با شروع با لغو فداکاری های انسانی، عادی باشد.

 

عوامل ساخت انیمیشن Praise Petey 2023

سریال Praise Petey یک انیمیشن سریالی کمدی محصول کشور آمریکا است که توسط آنا درزن برای Freeform ساخته شده است که در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. در سریال Praise Petey آنی مورفی در صدای پترا سنت بارتز، کریستین بارانسکی در نقش وایت سنت بارتز، استفان روت در نقش پدر پیتی و جان چو در نقش راهزن به دوبله می پردازند. در دسامبر سال 2021، Freeform یک سفارش سریال را برای سریال انیمیشن Praise Petey اعلام کرد. این سریال توسط آنا درزن ساخته شد و توسط مونیکا پادریک تهیه کننده اجرایی است و 20th Television Animation، بخشی از استودیوی تلویزیونی دیزنی، تهیه کننده مشترک آن است. مجموعه، در کنار مایک جاج و گرگ دانیلز از Bandera Entertainment، و Alex Bulkley، Corey Campodonico و Monica Padrick از ShadowMachine و خدمات انیمیشن توسط Jam Filled Entertainment، بخشی از Boat Rocker Media ارائه شد. تولید در اوایل سال 2022 آغاز شد. 

 

عملکرد سریال Praise Petey 2023

سریال Praise Petey در 21 ژوئیه 2023 در Freeform پخش شد. هر هفته دو قسمت به ترتیب پشت سر هم منتشر می‌شود و روز بعد برای پخش در Hulu در دسترس قرار می گیرد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۸ منتقد امتیاز تایید ۷۵ درصد را دریافت کرد. جودی برمن از TIME نام سریال Praise Petey را «لذت بخش ترین سورپرایز تلویزیون تابستانی» گذاشت. او «آگاهی دقیق درزن از پوچ بودن ایجاد یک روایت قدرت‌بخش زنانه در یک فرقه تشنه ی خون» را تحسین کرد و این سریال را «یک کمدی کاملاً بزرگسال» نامید. عزم پیتی برای تبدیل نیوتوپیا به عنوان یک قدرت دخترانه را که هست تصدیق می کند." کریک (که آنی مورفی نیز در آن نقش داشت) و از آن به عنوان «طراحی عمومی» یاد کرد، اما همچنان توانست نمایش را «به طور غیر قابل انکاری جذاب» با «جوک های مایل در دقیقه» که به نظر او کارآمد می دانست، بیابد».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.