دانلود سریال
Who Is Erin Carter? ارین کارتر کیست؟

512 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 15349
10
/
6.5
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Who Is Erin Carter? (ارین کارتر کیست؟) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Who Is Erin Carter? (ارین کارتر کیست؟) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Who Is Erin Carter?

سریال ارین کارتر کیست؟ درمورد معلم مدرسه ای به نام ارین است که در جریان یک سرقت مسلحانه در یک سوپرمارکت گرفتار می شود، اما زمانی که یکی از سارقان او را می شناسد، گذشته او دوباره به دام می افتد و زندگی جدید حومه شهر او را تهدید می کند.

 

عوامل ساخت سریال Who Is Erin Carter?

سریال ارین کارتر کیست؟ یک مینی سریال در ژانر جنایی، تریلر محصول بریتانیا است. سریال Who Is Erin Carter? توسط جک لوثیان ساخته شده و در 24 آگوست 2023 از نتفلیکس منتشر شد. ایت سریال محصول Left Bank Pictures و کارگردانی اشلی وی، ساوینا دلیکور و بیل ایگلز است. سریال Who Is Erin Carter? شامل 7 قسمت با مدت زمان حدود 45-55 دقیقه وجود دارد. این سریال یک زن بریتانیایی را دنبال می کند که زندگی آرامش در بارسلونا پس از یک سرقت مسلحانه در یک سوپر مارکت، پیشینه پنهان و خشونت آمیز او را آشکار می کند. بازیگران سریال عبارتند از: اوین احمد در نقش ارین کارتر، شان تیل در نقش جوردی کولانتس، دنیز گوف در نقش مارگو مولر، داگلاس هنشال در نقش دنیل لانگ، ایندیکا واتسون در نقش هارپر، پپ آمبروس در نقش امیلیو مارتین و سوزانا فیلدینگ در نقش اولیویا تورن به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال Who Is Erin Carter? 2023

اولین قسمت از مینی سریال Who Is Erin Carter? در تاریخ ۲۴ آگوست ۲۰۲۳ از شبکه نتفلیکس منتشر شد. برای دانلود سریال Who Is Erin Carter? با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این یک اکشن تریلر معمولی است که در آن سازندگان اشاره می کنند که بازیگر اصلی در گذشته کارهای وحشتناکی انجام داده است که آنها از آن فرار می کنند. اما معلوم شد که آنها دقیقا «آدم بد» نبودند و بهترین کار را برای محافظت از یک بی گناه انجام می دادند. همچنین، آنها هرگز نمی میرند، مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد یا حتی اگر به طور وحشتناکی مورد اصابت گلوله قرار بگیرند، باز هم می توانند بدون درد در چشم با ده ها نفر مبارزه کنند. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۵ منتقد امتیاز تایید ۶۰ درصد رو بدست آورده است. دانلود سریال Who Is Erin Carter? به طرفداران مینی سریال های اکشن پیشنهاد میشه. قسمت اول کار بسیار خوبی برای تنظیم لحن برای کل سریال انجام داد. معمولاً چند قسمت طول می کشد تا با یک نمایش جدید سازگار شوم، اما این یکی با صدای بلند شروع شد و هرگز کند نشد. صحنه های مبارزه باورنکردنی و واقعا مبتکرانه بود. همچنین فکر می کردم تعادل درام و اکشن لذت گناه در این نمایش خاص کار می‌کند. افشاگری ها به خوبی قرار گرفته بودند و هر قسمت به اندازه ای بود که شما را در پایان برای چیزهای بیشتری جذب کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.