دانلود سریال
Still Up استیل آپ

539 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1311
10
/
6.6
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Still Up (استیل آپ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Still Up (استیل آپ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Still Up 2023

سریال Still Up رابطه‌ی پر نوسان آخر شب تصویرگری به نام لیزا و دنی که یک روزنامه نگار مضطرب اجتماعی است را دنبال می کند.  لیزا و دنی هر دو دچار بیماری بی خوابی هستند و در حالی که دنیا خواب است، ساعت ها در ارتباط می مانند و با هم صحبت می کنند، علی رغم اینکه هرگز ملاقات نکرده اند.

 

عوامل ساخت سریال Still Up 2023

سریال Still Up یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی محصول بریتانیا است که توسط استیو برگ و ناتالی والتر ساخته شده و آنتونیا توماس و کریگ رابرتز در آن بازی کرده اند. سریال Still Up در 22 سپتامبر 2023 در Apple TV+ نمایش داده شد. در این سریال آنتونیا توماس در نقش لیزا، کریگ رابرتز در نقش دنی، بلیک هریسون در نقش گیاهخوار، ریچ فولچر در نقش مرد گربه ای و لوئیس چیمبا در نقش امی به ایفای نقش می پردازند. در اکتبر سال 2022 اعلام شد که Apple TV+ سریال را که فیلمبرداری آن در لندن با بازیگران آنتونیا توماس و کریگ رابرتز برای رهبری سریال آغاز شده بود، سفارش داده است و پس از آن اپل اعلام کرد که این مجموعه سه قسمت اول خود را در 22 سپتامبر 2023 نمایش می دهد.

 

عملکرد سریال Still Up 2023

این سریال در تاریخ بیست و دوم سپتامبر منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 14 منتقد این یریال امتیاز تایید 79 درصد را دریافت کرد. برای دانلود سریال Still Up 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال Still Up یک سریال جدید فوق العاده است که ماجرا های آخر شب دوستان صمیمی دنی (کریگ رابرتز) و لیزا (آنتونیا توماس) را دنبال می کند. این یک سرگرمی برای همه بی‌خوابی های خشمگین بیرونی است - افرادی که الگو های خواب وحشتناکی دارند، کسانی که تمام شب را بیدار هستند و نمی توانند در استراحت آرامش پیدا کنند. این یک کمدی عاشقانه پر از ماجراهای دیوانه وار است که فقط در نیمه های شب می تواند اتفاق بیفتد، به دور از چشمان کنجکاو، با شخصیت های عجیب و غریب که فقط یک بار در طول زندگی می توان آنها را ملاقات کرد و تصمیمات تکانشی که فقط در تاریکی می توان گرفت. دانلود سریال Still Up 2023 به طرفداران سریال های کمدی پیشنهاد میشه. از نظر تولید، ساختاری بسیار شبیه بطری در نحوه فیلمبرداری آن وجود دارد که هر قسمت عمدتاً از دو مجموعه تشکیل شده است - مکان‌های فعلی مربوط به دنی و لیزا. دنی اغلب در محدوده خانه خود است، در حالی که لیزا از مکانی به مکان دیگر نقل مکان می کند.  به جای آن از نور برای متمایز کردن تغییرات خلقی در صحنه ها استفاده می شود.  این به رابطه آنها صمیمیت بیشتری می بخشد و به این معنی است که با وجود تغییر افراد و محیط اطراف آنها، ارتباط بین آنها ثابت می ماند. سریال Still Up از سادگی پر است و روی دو نفر تمرکز می کند که از دوستی به عشق تبدیل می شوند و دوستان و غریبه هایی که به آن ها کمک می کنند تا در طول مسیر متوجه این موضوع شوند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.