دانلود سریال
A Good Day to Be a Dog یک روز خوب برای سگ بودن

1586 تعداد بازدید
User 3
10
/
8
AnimeList Rating
User 1519
10
/
7.2
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Good Day to be a Dog - یک روز خوب برای سگ بودن با زیرنویس فارسی
دانلود سریال A Good Day to be a Dog - یک روز خوب برای سگ بودن با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال یک روز خوب برای سگ بودن 2023

هان هائه نا (پارک گیو یانگ) یک زن مجرد است و در دبیرستان تدریس می کند. به نظر می رسد او یک زندگی معمولی دارد، اما خانواده اش رازی دارند. به دلیل گناه جد او، خانواده هان هائه نا برای نسل ها نفرین شده است. این نفرین باعث می شود که خانواده او وقتی کسی را می بوسند، نیمه شب به مدت 6 ساعت تبدیل به سگ می شوند. پس از آن، آنها به ظاهر طبیعی خود باز می گردند. این دگرگونی هر شب تکرار می شود تا اینکه آن شخص در ظاهر سگی خود همان شخص را می بوسد. به دلیل نفرین خانواده اش، وقتی هان هائه نا با مردی برای یک رابطه عاشقانه احتمالی ملاقات می کند، از آن شخص می خواهد که او را نبوسد. این معمولاً باعث می شود که مردان او را ترک کنند. یک شب، هان هه نا، که مست است، به طور تصادفی جین سو وون (چا یون وو) را می بوسد. او معلم همان دبیرستان است، اما آنها حتی به عنوان همکار نزدیک نیستند...

 

عوامل ساخت سریال A Good Day to Be a Dog 2023

سریال یک روز خوب برای سگ بودن (به کره ای: 오늘도 사랑스럽개) یک سریال تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است. این سریال بر اساس وبتون ناور به همین نام توسط لی هی است که بین سالهای 2017 و 2019 منتشر شد، به کارگردانی کیم دای-وونگ و با بازی پارک گیو یونگ، چا یون وو و لی هیون وو. این سریال در تاریخ 11 اکتبر 2023 پخش شد و هر چهارشنبه ساعت 21:00 (به وقت سئول) از تلویزیون MBC پخش شد. همچنین برای پخش در Viki و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. این سریال در مورد عاشقانه زنی است که نفرین می شود تا وقتی کسی را می بوسد تبدیل به سگ می شود و مردی که تنها کسی است که می تواند نفرین را بشکند اما به دلیل ترومای دوران کودکی از سگ ها می ترسد. فیلمبرداری در اکتبر 2022 آغاز شد و در آوریل 2023 به پایان رسید.

 

عملکرد سریال A Good Day to Be a Dog

صرف نظر از این، به نظر می رسد "یک روز خوب برای سگ بودن" یک سریال سرگرم کننده برای کسانی است که می خواهند یک فانتزی-عاشقانه با طنز کمدی ببینند. برای دانلود سریال A Good Day to Be a Dog 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. قلقلک دهنده نیست، اما هنوز هم بسیار سرگرم کننده است، با ظاهری بسیار خوب. علاوه بر این، احتمالاً تعداد زیادی از طرفداران K-drama وجود دارند که فقط این را برای Che Eun-Woo پخش می کنند. دانلود سریال A Good Day to Be a Dog به طرفداران کی دراما های مدرسه ای و بازیگران چا ایون وو و سریال Celebrity 2023 پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 21:46:59
    قسمت13 و 14 رو نزاشتین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.