دانلود سریال
Frasier فریزر

551 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 6814
10
/
6.8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Frasier (فریزر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Frasier (فریزر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Frasier 2023

دکتر فریزر اندکی پس از مرگ پدرش، مارتین، به بوستون بازگشته است. فریزر در تلاش برای داشتن رابطه بهتر با پسرش، فردریک، که اکنون یک آتش نشان بوستون است، کرسی استادی در دانشگاه هاروارد می گیرد و به ساختمان آپارتمان فردی نقل مکان می کند. فریزر کرین با کمک خانواده و همکاران جدیدش قرار است «سومین عمل» خود را آغاز کند...

 

عوامل ساخت سریال فریزر 2023

سریال Frasier یک سریال کمدی تلویزیونی محصول کشور آمریکا است که در 12 اکتبر 2023 در پارامونت+ پخش شد. این یک اسپین آف از کمدی فریزر دهه 1990 است که شخصیت فریزر کرین با بازی کلسی گرامر را به نمایش می گذارد. کلسی گرامر در نقش فریزر کرین، که به بوستون باز می گردد، جک کاتمور اسکات در نقش فردریک "فردی" کرین، پسر فریزر، اندرس کیث در نقش دیوید کرین، برادرزاده فریزر که در قسمت پایانی سریال اصلی متولد شد و پسر نیلز و دافنه است. جس سالگیرو در نقش ایو، دوست فردی، مادر مجرد و دوست دختر یکی از همکاران آتش نشان فردی که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داد. صحبت ها درباره احیای مجدد در سال 2016 آغاز شد، اما در ابتدا توسط Grammer تکذیب شد، اگرچه در اواسط تا اواخر سال 2018 دوباره ظاهر شد و Grammer تأیید کرد که در حال بررسی است. در فوریه و مارس 2019، او در چندین مصاحبه گفت که احتمال راه اندازی مجدد وجود دارد. همچنین اشاره کرد که یک سریال جدید به جان ماهونی ادای احترام می‌کند، که نقش پدر فریزر، مارتین را در فریزر اصلی بازی کرد و در سال 2018 درگذشت. در اکتبر 2022، Paramount+ رسماً دستور فصل 10 قسمتی را به احیا داد. در تاریخ 30 ژانویه 2023، گرینبرگ تصویری از صفحه فیلمنامه را از جدول خوانده شده به اشتراک گذاشت که اطلاعات بیشتری در مورد نمایش ارائه می کرد. اپیزود اول «پدر خوب» نامیده می شود که اشاره به قسمت آزمایشی سریال اصلی «پسر خوب» نامیده می شود. این فیلم توسط جو کریستالی و کریس هریس نوشته شده است و کارگردان کهنه کار کمدی کمدی جیمز باروز، که اپیزودهایی از قسمت اصلی را کارگردانی کرده است و اپیزود پس از «پدر خوب» را نیز کارگردانی خواهد کرد. اولین قسمت از احیا در فوریه 2023 فیلمبرداری شد. بازیگر اصلی کلسی گرامر قسمت هفتم "تولد فردی" را کارگردانی کرد که در 16 آوریل 2023 فیلمبرداری شد. سریال Frasier در 12 اکتبر 2023 در Paramount+ و Pluto TV نمایش داده شد.  

 

عملکرد سریال Frasier 2023

دو قسمت اول Frasier در 17 اکتبر 2023 از شبکه CBS پخش خواهد شد. برای دانلود سریال Frasier 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال Frasier اصلی به دلیل سرعت سریع، طنز غنی و شخصیت های توسعه یافته ای که بینندگان می توانستند ریشه ای دوستش داشته باشند، شناخته شده بود. دیالوگ آن تند و روشنگر بود، با این حال کمدی فیزیکی آن می تواند به یک نمایش مسخره تمام عیار تبدیل شود و آن را به عنوان یک نمایش منحصر به فرد و استثنایی متمایز کند. در تضاد کامل، سری جدید بی حال، بی انگیزه و به شدت فاقد طنز است. دانلود سریال Frasier 2023 به طرفداران قدیمی این سری سریال به سختی پیشنهاد میشه. حتی پس از پنج قسمت طولانی و 30 دقیقه‌ای که برای پیش نمایش موجود است، شخصیت ها تعریف ضعیف و صرفا دوست داشتنی باقی می مانند. حتی خود فریزر نیز در این تجسم جدید غریبه به نظر می رسد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.