دانلود سریال
Like Flowers in Sand مثل گل در ماسه

514 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 394
10
/
7.6
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Sand Flower (مثل گل در ماسه) بدون سانسور با ترجمه فارسی
دانلود سریال کره ای The Sand Flower (مثل گل در ماسه) بدون سانسور با ترجمه فارسی

خلاصه سریال مثل گل در ماسه 2023

کیم باک دوو در ورزش کشتی سنتی کره ای ssireum شرکت می کند و یکی از اعضای تیم ssireum برای دفتر شهرستان Geosan است. باک دو به عنوان کوچکترین پسر یک خانواده معتبر ssireum متولد شد. در گذشته، او به عنوان یک نابغه مانند کشتی گیر ssireum شناخته می شد، اما دیگر نه. او به طور کلی به بازنشستگی از ورزش فکر می کند.  یک روز، بک دو، دوست دوران کودکی خود، اوه یو کیونگ را ملاقات می کند و نقطه عطفی در زندگی سیریوم خود دارد. یو کیونگ و باک دو با هم در شهرستان جوسان بزرگ شدند. او به عنوان رهبر تیم مدیریت برای تیم ssireum که در آستانه انحلال است شروع به کار می کند...

 

عوامل ساخت سریال Like Flowers in Sand 2023

سریال مثل گل در ماسه (کره ای: 모래에도 꽃이 핀다) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است که جانگ دونگ یون، لی جو میونگ، یون جونگ سوک، کیم بورا، لی جائه جون و لی جو سونگ در آن هنرنمایی می کنند.  این داستان جوانانی را دنبال می کند که در حال تلاش برای شکوفا شدن در زندگی خود در پس زمینه شهر ssireum از Geosan هستند. اولین نمایش سریال مثل گل در ماسه در ENA در 20 دسامبر 2023 بود و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:00 (به وقت سئول) زمان پخش می شود. همچنین برای پخش در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است. فیلمبرداری بلافاصله پس از خواندن فیلمنامه بازیگران، که در ماه می 2023 برگزار شد، آغاز شد. در ژوئن 2023، شرکت تولید AStory اعلام کرد که قراردادی برای تامین مجوز با نتفلیکس برای حقوق پخش خارجی سریال امضا کرده است.

 

عوامل ساخت سریال Like Flowers in Sand 2023

یک ورزشکار با استعداد کره ای کشتی، کیم باک دو (جانگ دونگ یون)، زمانی که نمی تواند از رکود خود را بشکند، در آستانه رهایی از رویاهای خود است، اما زمانی که یک مدیر جدید به تیم می پیوندد، به این رویاها بال های جدیدی داده می شود. برای دانلود سریال Like Flowers in Sand 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. از همان ابتدای سریال حس خوبی به بیننده منتقل می شود. این فقط به خاطر حالات منحصر به فرد یا تصاویر زیبا یا OST پیش از انتشار نیست. این نقش اصلی مرد و رویای اوست که بیننده را درگیر خود می کند. جانگ دونگ یون بیان آسیب پذیر خود را بسیار پرشور نشان می دهد. روشی که او خطوطش را ارائه کرد فقط مرا احساساتی می کند و نمی توانم نسبت به او احساس همدردی نکنم. دانلود سریال Like Flowers in Sand به طرفداران کیدراما هایی با ژانر معمایی، کمدی و عاشقانه پبشنهاد میشه. نقش اول زن اوه یو کیونگ (لی جو میونگ) دختری از گذشته خود است که ممکن است همه چیز را تغییر دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.