دانلود سریال
Echo اکو

265 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 32274
10
/
6
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Echo با زیرنویس فارسی به صورت کامل بدون سانسور - اکو
دانلود سریال Echo با زیرنویس فارسی به صورت کامل بدون سانسور - اکو

خلاصه سریال اکو ۲۰۲۴

پس از وقایع Hawkeye (2021) در شهر نیویورک، مایا لوپز توسط سازمان ویلسون فیسک تعقیب می‌شود و او را به بازگشت به زادگاهش در اوکلاهاما سوق می دهد، جایی که باید با گذشته اش کنار بیاید و با ریشه های بومی آمریکایی اش ارتباط برقرار کند و خانواده و جامعه او را در آغوش بکشد...

 

سریال اکو ۲۰۲۴

 

عوامل ساخت سریال Echo 2024

سریال اکو یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط ماریون دایر برای سرویس استریم دیزنی پلاس بر اساس شخصیت مارول کامیکس به همین نام ساخته شده است. این دهمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) است که توسط استودیو مارول تولید می شود و تداوم فیلم های این فرنچایز را به اشتراک می گذارد و اسپین آف سریال Hawkeye (2021) است.  مایا لوپز به زادگاهش بازگشته است، جایی که باید با گذشته اش کنار بیاید، با ریشه های بومی آمریکایی اش ارتباط برقرار کند و خانواده و جامعه اش را در آغوش بگیرد. دایر و امی راردین به عنوان نویسنده اصلی و سیدنی فریلند رهبری تیم کارگردانی را بر عهده دارند. در این سریال آلاکوا کاکس در نقش مایا لوپز یا همان اکو با چاسک اسپنسر، تانتو کاردینال، چارلی کاکس، دیوری جاکوبز، زان مک کلارن، کودی لایتنینگ، گراهام گرین و وینسنت دونوفریو نیز بازی می کند.  توسعه اسپین آف در مارس 2021 آغاز شد، با ایتان و امیلی کوهن به عنوان سرپرست نویسندگان، و Alaqua Cox تایید کرد که بازگشته است.  این سریال به طور رسمی در نوامبر 2021 اعلام شد، دایر به عنوان نویسنده اصلی معرفی شد و فریلند قرار است تا مارس 2022 کارگردانی شود. فیلمبرداری از اواخر آوریل تا اواخر اوت 2022 در منطقه شهری آتلانتا از جمله آتلانتا، Peachtree انجام شد. سریال Echo به طور کامل به طور همزمان در سرویس استریم Disney+ و Hulu در تاریخ 9 ژانویه 2024 منتشر شد که شامل پنج قسمت است. در این سریال بازیگرانی همچون آلاکوا کاکس در نقش مایا لوپز یا همان اکو، چاسکی اسپنسر در نقش هنری "کلاغ سیاه" لوپز، تانتو کاردینال در نقش چولا و چارلی کاکس در نقش مت مرداک یا همان دردویل هنرنمایی می کنند.

 

سریال Echo 2024

 

عملکرد سریال اکو 2024

این اولین نسخه تلویزیونی استودیو مارول است که برای اولین بار در Hulu منتشر شد و رتبه TV-MA را دریافت کرد. برای دانلود سریال Echo 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این بخشی از فاز پنج MCU و اولین سری تحت عنوان "Marvel Spotlight" است. سریال Echo به طور همزمان به طور کامل در دیزنی + و Hulu در 9 ژانویه 2024، ساعت 9 شب منتشر شد. این سریال اولین سریال استودیو مارول بود که تمام قسمت هایش را یکجا منتشر کرد، زیرا سری های قبلی این استودیو به صورت هفتگی منتشر می شدند. سریال Echo تا 9 آوریل 2024 در Hulu در دسترس خواهد بود. دانلود سریال Echo 2024 به همه طرفداران مارپل پیشنهاد میشه. دوبله اپیزودها به زبان Choctaw نیز موجود است. استودیوی مارول بعداً اعلام کرد که این سریال شب قبل در 9 ژانویه عرضه خواهد شد. این بخشی از فاز پنج MCU است و اولین سری منتشر شده تحت پرچم "Marvel Spotlight" است. وب سایت جمع آوری بازبینی Rotten Tomatoes، بر اساس 58 بررسی، امتیاز تایید 72٪ با میانگین نمره 6.5 از 10 را گزارش می کند. متاکریتیک بر اساس 21 منتقد، امتیاز 61 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.