دانلود سریال
Ted تد

1113 تعداد بازدید
User 2
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 22908
10
/
8
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ted 2024 بدون سانسور با زیرنویس فارسی - تد
دانلود سریال Ted 2024 بدون سانسور با زیرنویس فارسی - تد

خلاصه سریال Ted

در سال 1993، زندگی اولیه یک اسباب بازی خرس عروسکی حساس به نام تد را به تصویر می کشد، زمانی که او با جان بنت و خانواده اش در ماساچوست زندگی می کند. علاوه بر جان و تد، خانواده بنت شامل پدر جان، متی، مادرش سوزان، و پسر عموی او، بلر است که با آنها زندگی می کند و در حال تحصیل در یک کالج در آن نزدیکی است.  تد به زودی مجبور می شود با جان به مدرسه برود و او را به دردسر می اندازد.

 

سریال Ted

 

عوامل ساخت سریال Ted 2024

سریال تد یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی آمریکایی است که توسط ست مک فارلین برای Peacock ساخته شده است. این سریال سومین قسمت از فرنچایز تد، به عنوان پیش درآمدی برای فیلم های بلند آن عمل می کند و مک فارلین دوباره نقش خود را به عنوان صدای شخصیت اصلی بازی می کند. قرار است در 11 ژانویه 2024 نمایش داده شود. در این سریال بازیگرانی همچون ست مک فارلین در نقش صدا و موشن کپچر تد، آلانا اوباخ در نقش سوزان بنت، اسکات گرایمز در نقش متی بنت، مکس بورکهولدر در نقش جان بنت هنرنمایی می کنند. در ژوئن سال 2021 اعلام شد که Peacock سفارش مستقیم این سریال را بعنوان پیش درآمد فیلم سال 2012 داده است. ست مک فارلین علاوه بر تهیه کننده اجرایی سریال، نقش خود را در نقش شخصیت اصلی «تد» بازی می کند. به دلیل ماهیت پیش درآمد سریال، ستاره های فیلم مارک والبرگ، آماندا سایفرید و میلا کونیس انتظار نمی رود که نقش های خود را تکرار کنند. فیلمبرداری در آگوست 2022 در استودیو یونیورسال آغاز شد. فصل اول شامل هشت قسمت خواهد بود. هر هشت قسمت تد قرار است در 11 ژانویه 2024 منتشر شود. پیش درآمد تد شامل هفت قسمت است که اولین قسمت آن 50 دقیقه است و پس از آن شش قسمت 30 دقیقه ای پخش می شود. کل سریال برای پخش در پلتفرم Peacock در دسترس خواهد بود.

 

سریال تد

 

عملکرد سریال تد 2024

پویایی خانوادگی نمایش نیز طنز و دلی عالی را ارائه می دهد. پدر جانی، متی و پسر عمویش بلر، بحث های خنده داری پشت سر هم بر سر نقش های سیاسی و خانوادگی دارند. در این موارد واقعاً می توانید از نوشته ها قدردانی کنید. برای دانلود سریال Ted ۲۰۲۴ با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال تد (2024) تمام بازیگران خود را به نمایش می گذارد و به آنها اجازه می دهد یاد بگیرند که چگونه در طول فصل از یکدیگر قدردانی کنند. این منجر به شوخی های خارق العاده ای می شود، اما نه همه آن طور که در هر سریال کمدی در نظر گرفته شده است. اگر از پروژه های دیگر خالق ست مک فارلین لذت می برید، دانلود سریال Ted 2024 و تماشای آن به شما پیشنهاد می شود. این یک سریال کمدی است که انتظارات متوسط ​​شما از قالب را با طنز کلاسیک مک فارلین بالا می برد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.