دانلود سریال
Mr. & Mrs. Smith خانوم و آقای اسمیت

670 تعداد بازدید
User 1
10
/
1
AnimeList Rating
User 30004
10
/
7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mr. & Mrs. Smith بدون سانسور با زیرنویس فارسی - خانوم و آقای اسمیت
دانلود سریال Mr. & Mrs. Smith بدون سانسور با زیرنویس فارسی - خانوم و آقای اسمیت

خلاصه داستان سریال Mr. & Mrs. Smith

دو غریبه که در یک آژانس جاسوسی کار می کنند، پیشنهادی ویژه دریافت می‌کنند: زندگی جاسوسی، همراه با ثروت و سفر. اما هویت‌های جعلی‌ای که به آن‌ها تعلق می گیرد، نقش یک زن و شوهر است...

 

سریال Mr. & Mrs. Smith

 

عوامل سریال Mr. & Mrs. Smith

«دونالد گلاور» و «فرانسسکا اسلون» از خالقان اصلی این سریال هستند. «دونالد گلاور»، «مایا ارسکین» و «پاول دینو» از اصلی‌ترین بازیگران این اثر به شمار می‌روند. سریال آقا و خانم اسمیث در سال 2024 توسط شبکه چندرسانه‌ای آمازون پرایم عرضه شده‌ است.

 

نقد و بررسی سریال خانم و آقای اسمیث 2024

احتمالاً همگی اثر قبلی خانم و آقای اسمیث را با بازی «برد پیت» و «آنجلینا جولی» در سال 2005 میلادی به یاد داریم. این سریال نیز در دنیای همان فیلم اتفاق می‌افتد، اما بازیگران جدید هرگز جایگزین بازیگران قدیمی نمی‌شوند، بلکه قصه آن‌ها با عنوان جاسوسانی که با نام فامیلی اسمیث به مامؤریت فرستاده می‌شوند دنبال می‌شود.

به طور خلاصه، این اثر تعادل مناسبی بین ژانر کمدی و درام ایجاد کرده است. شخصیت‌های اصلی به جذابیت ظاهری شخصیت‌های قدیمی نیستند، چراکه اصلاً قرار نیست باشند. «مایا ارنسکین» و «دونالد گلاور» از لحاظ ظاهری شاید زیبا نباشند، اما شخصیت‌هایی اصیل و واقعی را ارائه می‌دهند. آن‌ها به عنوان جاسوسانی که به صورت اجباری باید نقش زن و شوهر را ایفا کنند کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. قصه این سریال، این ازدواج را به عنوان یک چالش طاقت‌فرسا مطرح می‌کند و آن را با لحظاتی سرشار از موقعیت‌های کمدی، جاسوسی و درام پُر می‌کند.

اگر که فیلم منبع اقتباس را تماشا نکرده‌اید، باید بگوییم که این سریال مضامین عاشقانه نیز دارد. بنابراین در تمام مدت تماشای این اثر با موقعیت‌های جاسوسی و کمدی مواجه نخواهید بود. 

 

سریال خانم و آقای اسمیث

 

با این حال عده‌ای از بینندگان از شدت تمرکز سازندگان بر روی موضوعات عاشقانه‌ی اثر انتقاد کرده‌اند. نسخه اصلی این سریال که در قالب یک فیلم در سال 2005 میلادی عرضه شده بود، نیمی از تمرکز روایت را بر روی ژانر جاسوسی قرار داده بود، اما در این سریال شاهد هستیم که تنها چیزی حدود 10 درصد روایت به مضامین جاسوسی تعلق دارد و بقیه‌اش صرف توجه به رابطه بین شخصیت‌های اصلی می‌شود. این نکته شاید برای عمده بینندگان یک نقطه ضعف آشکار باشد، چراکه این اثر در قالب یک سریال هشت قسمتی تولید شده‌ است و توجه زیاد به موضوعات عاشقانه، شاید این اثر را تبدیل به یک سریال کسل‌کننده‌ی طولانی کند.

با این حال، «دونالد گلاور» اجرایی پرانرژی دارد که می‌تواند شما را سرگرم کند. «مایا ارسکین» در کنار «گلاور» رابطه‌ای دوست‌داشتنی برهم‌زده و درک رابطه آن‌ها برای تمام بینندگان ممکن است، با وجود اینکه حتماً باید زمان کافی را به کشف رابطه‌ی بین این دو شخصیت اختصاص بدهید. با اینکه بیشتر بینندگان این رابطه را اصلی‌ترین مانع برای ایجاد یک ریتم قابل‌تماشا در این سریال دانسته‌اند، اما شما همچنان می‌توانید از لحظات کمدی شیرین و به‌یادماندنی این اثر لذت ببرید.

رابطه شخصیت‌های اصلی در طول نمایش شکل می‌گیرد و رفته‌رفته تکامل پیدا می‌کند. به همین علت است که یکی از جذابیت‌های این سریال، رابطه عاطفی بین دو شخصیت اصلی است. در نتیجه اگر به تماشای یک عاشقانه‌ی تازه بر بستر ژانر جاسوسی علاقه‌مندید، این اثر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای دانلود تمامی قسمت‌های این سریال با بالاترین کیفیت و جدیدترین زیرنویس‌های فارسی، می‌توانید از لینک‌هایی که در همین صفحه قرار داده شده‌اند استفاده کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.