دانلود سریال
Apartment404 آپارتمان ۴۰۴

1286 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 597
10
/
7.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Apartment 404 (آپارتمان ۴۰۴) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Apartment 404 (آپارتمان ۴۰۴) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Apartment 404

شش نفر از ساکنان، سعی در کشف حوادث و اسرار بی سابقه در آپارتمان های کره جنوبی در این ریلیتی شو معمایی دارند که فراتر از زمان و مکان است! هر قسمت بر اساس رویدادهای واقعی خواهد بود و دارای یک محیط منحصر به فرد در یک دوره و مکان متفاوت است که مهارت های تحقیقی و خاطرات بینندگان را از هر دوره تحریک می کند. در نهایت چه کسی معمای اصلی را حل می کند؟

 

سریال Apartment 404

 

عوامل ساخت سریال آپارتمان ۴۰۴

آپارتمان ۴۰۴ یک ورایتی شو سریالی در ژانر معمایی و کمدی محصول کشور کره جنوبی است. مهمان های این ورایتی شو افراد مشهوری چون یو جائه سوک، چا ته هیون، لی جونگ ها، کیم جنی (عضو گروه کیپاپ بلک پینک) و اوه نه را هستند. کارگردانی این نمایش برعهده کارگردانی Jeong Cheol-min است که در برنامه های متنوعی مانند Sixth Sense و Running Man کار کرده است. یو جائه سوک کمدین، مجری و شخصیت تلویزیونی برتر کره جنوبی است. او همچنین از طریق Running Man و Sixth Sense با Jeong Cheol-min کار کرده است. یانگ سه چان یک کمدین و یکی از بازیگران فیلم Running Man است. جنی خواننده، رپر و بازیگری است که به عنوان یکی از اعضای گروه دخترانه Blackpink شروع به کار کرد و برای بازی در سریال The Idol به تازگی شهرت زیادی کسب کرده است.

 

سریال آپارتمان ۴۰۴

 

عملکرد سریال آپارتمان ۴۰۴

این سریال در قالب هشت قسمت یک ساعت و چهل دقیقه ای توسط شبکه tvN از تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ شروع به پخش می کند. برای دانلود سریال Apartment 404 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. خبر خوب، برای طرفداران بلک پینک، با یک برنامه متنوع به نام آپارتمان 404، جنی بالاخره به تلویزیون بازمی‌گردد. یک سال پیش برای اولین بار جنی، عضو Blackpink به همراه سایر بازیگران با لباس هایی با مضمون دهه 90 دیده شد و طبق گزارش‌ها در حال فیلم برداری برای نمایشی بودند که توسط Jung Chul-min تهیه کننده برنامه محبوب رانینگ من، برای شبکه tvN تهیه می شد. 
پس از تماشای اپیزود اول، می توانم پتانسیل های زیادی را در این سریال ببینم. البته اگر به شیوه ای تازه و متنوع از آن استفاده شود و از افتادن در دام چالش های تکراری جلوگیری شود. هر قسمت باید چیز جدید و هیجان انگیزی ارائه دهد تا بیننده را درگیر نگه دارد بدون اینکه احساس کند قبلاً همه چیز را دیده است. دانلود سریال Apartment 404 به طرفداران بلک پینک و جنی و همینطور ریلیتی شو های کره ای پیشنهاد میشه. حتی با وجود اینکه مخاطبان کره ای را هدف قرار می دهد، معتقدم آپارتمان ۴۰۴ توانایی را دارد که مخاطبان بین المللی را مجذوب خود کند. بازیگران تأثیرگذار هستند و شیمی اونها روی صفحه نمایش واضح است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.