دانلود سریال
Abbott Elementary دبستان ابوت

98 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 35974
10
/
8.2
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Abbott Elementary به صورت رایگان - دبستان ابوت
دانلود سریال Abbott Elementary به صورت رایگان - دبستان ابوت

خلاصه سریال Abbott Elementary

گروهی از معلمان متعهد و پرشور و یک مدیر کم شنوا در یک مدرسه دولتی در فیلادلفیا دور هم جمع شدند، جایی که، علی رغم مشکلاتی که در برابر آنها وجود دارد، مصمم هستند که به دانش آموزانشان کمک کنند تا در زندگی موفق شوند…

 

عوامل ساخت سریال دبستان ابوت

سریال Abbott Elementary یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است که توسط کوئینتا برانسون برای شبکه ABC ساخته شده است.
برانسون در نقش جانین تیگز، معلم کلاس دوم همیشه و خوش بین در دبستان ابوت که بودجه کافی ندارد، یک مدرسه تخیلی عمدتا سیاهپوست در فیلادلفیا، بازی می کند. در این سریال بازیگرانی چون تایلر جیمز ویلیامز، جانل جیمز، لیزا آن والتر، کریس پرفتی، ویلیام استنفورد دیویس و شریل لی رالف به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال دبستان ابوت

این سریال در 7 دسامبر 2021 برای اولین بار پخش شد و با تحسین منتقدان و تعداد بینندگان زیادی در سرویس استریم Hulu مواجه شد. این سریال نامزد 15 جایزه Primetime Emmy شده است که برنده چهار جایزه از جمله بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی برای برانسون شد. Abbott Elementary همچنین برنده سه جایزه گلدن گلوب، با برنده بازیگری برای برانسون و ویلیامز و جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی - موزیکال یا کمدی در سال 2023 است. برای دانلود سریال Abbott Elementary با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در ژانویه 2023، سریال برای فصل سوم شامل 14 قسمت، تمدید شد. این سریال به طور میانگین امتیاز تایید 99 درصد را در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز و 83 درصد را از Metacritic گرفت. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: «آبوت ابتدایی به دلیل انتقاد همدلانه و در عین حال منطقی از سیستم آموزشی ایالات متحده، امتیازهای بالایی کسب می کند.»
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.