دانلود سریال
We Are Lady Parts گروه لیدی پارتز

59 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5948
10
/
8.3
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال We Are Lady Parts (ما بخش خانم ها هستیم)
دانلود سریال We Are Lady Parts (ما بخش خانم ها هستیم)

خلاصه سریال گروه لیدی پارتز

این سریال ماجرا ها و پستی و بلندی های اعضای گروه یک گروه موسیقی پانک زنان مسلمان به نام لیدی پارتز را به تصویر می کشد. آمینه حسین، یک دانشجوی دکترای گیکی که به عنوان نوازنده اصلی گیتاریست به کار گرفته شده است، رهبر این گروه است.

 

عوامل ساخت سریال We Are Lady Parts

سریال گروه لیدی پارتز یک سریال کمدی تلویزیونی بریتانیایی است که توسط ندا منظور ساخته، نویسندگی و کارگردانی شده است. این سریال یک گروه پانک راک بریتانیایی به نام لیدی پارتز را دنبال می کند که تماماً از زنان مسلمان تشکیل شده است. 
پس از پخش آزمایشی 14 دقیقه ای در 21 دسامبر 2018 از شبکه 4، این پروژه بعنوان یک سریال شش قسمتی ساخته شده به استدیو سفارش داده شد که در 20 مه 2021 پخش شد. این نمایش نامزد جوایز متعددی از جمله دو جایزه در جوایز گاتهام و جایزه رز طلایی شده است. در نوامبر 2021، خالق این سریال ندا منظور جایزه استعدادهای نوظهور رز طلایی را برای کارش در سینما دریافت کرد.
ندا منظور موسیقی های اصلی را در کنار خواهر و برادرش شز و سانیا منظور و بنی فرگین نوشت و اقتباس کرد. جالب است بدانید بازیگران نمایش همگی سازهای خود را می نوازند و برای اجرای نمایش به طور حرفه ای آموزش دیدند. منظور توضیح داد که "موسیقی گروه بخش ذاتی سریالش است. از طریق موسیقی، ما حقیقت شخصیت ها را می بینیم."

 

عملکرد سریال We Are Lady Parts

اعضای یک گروه پانک که تماماً زن هستند، چالش ها و تجربیات مختلفی را سپری می کنند و تلاش می کنند تا دنیای موسیقی حرفی برای زدن داشته باشند.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، سریال «گروه لیدی پارتز» بر اساس نقد 48 منتقد با میانگین نمره 8.20 از 10 امتیاز تایید 100 را به دست آورده است. انجمن منتقدان چنین نوشتند: "انرژی واگیر دار، آهنگ های عالی و بازیگرانی که توجه هارا به خودشون جلب می کنن گرد هم می آیند تا We Are Lady Parts را بسازند. این، یک کمدی راک است که به همان اندازه که خنده دار است، بیننده را به تفکر وا می دارد.» در متاکریتیک، این سریال بر اساس 17 نقد، امتیاز 83 از 100 را بدست آورد که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.
منتقد Radhika Seth از Vogue این سریال را به عنوان یک "کمدی شورش برانگیز که شبیه چیزی است که قبلا دیده اید" توصیف کرد. برای دانلود سریال We Are Lady Parts با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. گاردین گفت: "فیلمنامه گروه لیدی پارتز به طرز خوشایندی از سر دانش و عقل شده است. در پایان هر قسمت، کلیشه های مسلمانان مورد تمسخر قرار گرفته اند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.