دانلود انیمه
Kidou Senshi Gundam Unicorn نیروی متحرک گاندام تک شاخ

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
16113 تعداد بازدید
User 6
10
/
7.83
AnimeList Rating
User 51,246
10
/
8.09
MyAnimeList
7
/
7
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kidou Senshi Gundam Unicorn با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Kidou Senshi Gundam Unicorn با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی Mobile Suit Gundam Unicorn
فارسی نیروی متحرک گاندام تک شاخ
ژاپنی 機動戦士ガンダムUC(ユニコーン)
معروف به Mobile Suit Gundam UC

خلاصه داستان انیمه Kidou Senshi Gundam Unicorn

در سال 0096 هستیم، زمانی که سه سال از تلاش ناموفق «چار آزنابل» برای مهاجرت انسان به فضا می‌گذرد و زندگی در مستعمراتی که به دور زمین می‌چرخند ادامه دارد. یکی از این مستعمرات در «ساید 4»، خانه «بناگر لینکز» است، نوجوان 16 ساله‌ای که زندگی آرامی در میان همکلاسی‌های خود دارد. در این میان، «آدری برن» به عنوان آخرین نواده یک خانواده ظالم بزرگ، قصد سرقت کلید دستگاه مرموزی به نام «جعبه لاپلاس» می‌زند، جعبه‌ای که گفته می شود قدرت شکل‌دادن به مسیر جهان را دارد.

در نتیجه «آدری» به «ساید 4» سفر می‌کند تا آن را از مالک فعلی تصاحب کند. او در جستجوی خود با «بنقر» برخورد می‌کند که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد؛ اما هنگامی که «ساید 4» مورد حمله «اسلیوز» و مبارزان زبده‌اش «ماریدا کروز» و «فول فرانتال» قرار می‌گیرد، «بناگر» کنترل گاندام تک‌شاخ تازه‌ساخت را به دست می‌گیرد تا از دوستان خود و سرنوشت بشریت دفاع کند...


درباره انیمه نیروی متحرک گاندام تک شاخ

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 2010 میلادی در ژانر اکشن، درام و علمی‌تخیلی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 1 ساعت و 2 دقیقه به ازای هر قسمت از سوی استودیوی Sunrise آغاز کرد. نکته جالبی که باید بدانید این است که نویسندگان این اثر، از عنصر «جهان‌سازی» برای خلق قصه‌ای تماماً اکشن در دنیای «گاندام» استفاده کرده‌اند که تبدیل به طرحی شدیداً هیجان‌انگیز به نام انیمه‌ای که در اینجا مشاهده می‌کنید شده است.

ترکیب شخصیت‌های قدیمی در کنار شخصیت‌های جدید، سبک انیمیشنی گیرا و پرجزئیات که در صحنه‌های اکشن غوغا می‌کند و صداگذاری‌های ماهرانه، از اصلی‌ترین نقاط قوت این مجموعه انیمیشنی به شمار می‌روند که در میان طرفداران این دنیای کارتونی، به بالا‌بودن زمان هر قسمت‌اش مشهور است. اگر به تماشای این مجموعه انیمیشنی علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این اثر را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-02-14 06:39:16
    زیرنویس ها کامل نیس قسمت 5 جامونده
    • 1402-05-06 18:50:22
      اختصاصیش کامله
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.