دانلود انیمه
Initial D Second Stage د اغازین مرحل دوم

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
21084 تعداد بازدید
User 32
10
/
8.84
AnimeList Rating
User 135,972
10
/
8.18
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Initial D Second Stage با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Initial D Second Stage با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی Initial D Second Stage
فارسی د اغازین مرحل دوم
ژاپنی 頭文字〈イニシャル〉D SECOND STAGE

خلاصه داستان انیمه Initial D Second Stage

تاکومی فوجیوارا با کسب مجموعه ‌ای چشمگیر از پیروزی‌ها با ماشین AE86، خود را به عنوان جدیدترین ستاره در حال ظهور مسابقات خیابانی معرفی کرده است. با این حال، اعتماد به نفس تازه به دست آمده او برای پیروزی در قلمروی خانگی‌اش، کوه آکینا، با ورود یک تیم جدید به نام امپراطور به خطر افتاده است. این تیم به طور انحصاری از مدل ماشینی استفاده می‌کند که مورد علاقه‌ی اکثر رانندگان حرفه‌ای مسابقات است: میتسوبیشی لنسر اولوشن با چهار چرخ متحرک، که همچنین به عنوان Lan Evo شناخته می‌شود.
کیوئیچی سودو، رهبر تیم امپراطور، به تاکومی نگاهی از بالا به پایین دارد. همچنین او را به خاطر رانندگی با یک ماشین قدیمی که فاقد ویژگی‌های یک ماشین مسابقه‌ی مدرن است، یک راننده‌ی درجه دو می‌داند. آیا تاکومی می‌تواند رکورد خود را در برابر تیم امپراطور که از نظر مهارت بسیار بالا و از نظر فنی ماشین‌های برتر دارند، حفظ کند یا دوره‌ موفقیت‌آمیز او در همینجا به پایان می‌رسد؟


درباره انیمه د اغازین مرحل دوم

در مرحله دوم سریال، تیمی از توچیگی به نام تیم امپراطور و رهبرشان کیوئیچی سودو، هر تیم رقابتی در منطقه گونما را به چالش می‌کشند و پیروز می‌شوند. وقتی آنها از ماشین تاکومی و توانایی‌هایش آگاه می‌شوند، تنش نه تنها برای تیم سرعت‌ ستارگان آکینا بلکه برای همه رانندگان منطقه گونما بالا می‌گیرد. از نظر شخصیت‌ها، در حالی که به نظر می‌رسد تاکومی اهمیتی به مسابقات خیابانی نمی‌دهد؛ اما در ادامه سریال شروع به درک غرور یک راننده خیابانی می‌کند.
او با وجود خودروی تویوتا اسپرینتر AE86 که نسبت به ماشین‌های سایر رقبا کم‌ارزش در نظر گرفته می‌شود، شروع به پذیرفتن چالش‌ها می‌کند. با این حال، او حتی با ماشینی که از نظر استانداردهای روز پایین‌تر است، در مسابقات از رقبا پیشی می‌گیرد.
در مورد تیم او، دوستش ایتسوکی شخصیت  شوخ ‌طبع داستان است و او پر سر و صدا و آزاردهنده رفتار می کند. ایکتانی رئیس گروه Akina SpeedStars است و در رانندگی و مدیریت تیم مهارت خوبی نشان می دهد. کنجی بهترین دوست ایکتانی است.
انیمیشن این انیمه در فصل اول و دوم بدلیل اینکه این انیمه در اواخر دهه 90 ساخته شده است، قدیمی به نظر می‌رسد. طراحی برخی از شخصیت‌ها کمی ابتدایی اما واقع‌گرایانه است و با ظاهر سنتی انیمه تفاوت دارد. انیمیشن کلی این فصل بهتر از فصل قبلی است و در همه زمینه ها پیشرفت های خوبی داشته است. پیچ جاده ها نرم ‌تر هستند و حرکت کلی واقع‌گرایانه ‌تر است. خاص‌ ترین بخش گرافیک و تصویر، نماهای نمایشی از داخل ماشین است. حرکت بین چشمان راننده، پدال‌ها و موتور،  به هیجان لحظات اضافه می کند.
صداگذاری انیمه زبان اصلی، بسیار با کیفیت و مناسب با حال و هوای سریال است. جزئیات و ویژگی های دوبلور ها نسبت به سیزن قبلی پیشرفت هایی داشته. صدای ماشین ها هم پیشرفت خوبی کردند ولی هنوز با صدای طبیعی موتورها تفاوت هایی دارند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-08-16 07:39:25
    ممنون از ترجمه و تنظیم زیرنویس و سافت ساب 3>
  • 1401-04-23 19:25:04
    خداییش با زیرنویس کردن این انیمه واقعا خوشحالم کردید تا لان از خرید اشتراک هیچ سایتی اینقدر خوشحال نبودم
  • 1400-11-24 03:14:56
    لطفاً زیرنویس فارسی این فصل رو هم بزارید ، بابت فصل قبل واقعا کارتون عالی بود . لحظات خیلی خوبی رو با انیمه و زیرنویس سپری کردیم
  • 1400-11-23 20:17:40
    سلام. اسم فصل بعدی چی میشه. آخه چند فیلم هم دارد لطفا بگید ممنون
  • 1400-11-23 11:43:00
    خیلی قشتمگه از 10 نمره 8 نیم میدم بهش گرافیکش نسبت سال انتشار فوق العاده است از همه مهمتر خیلی خوبه که داره ترجمه میشه
  • 1399-07-27 15:18:16
    لطفا زیرنویس فارسی شو بزارید این زیرنویسی که گذاشتید انگلیسیه با تشکر
  • 1399-05-13 15:34:27
    زیرنویس این رو نمی زارین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.