دانلود انیمه
Initial D Extra Stage اینیشال دی اکسترا استیج

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
11421 تعداد بازدید
User 8
10
/
7.87
AnimeList Rating
User 31,636
10
/
7.31
MyAnimeList
2
/
2
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Initial D Extra Stage با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Initial D Extra Stage با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
فارسی اینیشال دی اکسترا استیج
ژاپنی 頭文字〈イニシャル〉D EXTRA STAGE

خلاصه داستان انیمه Initial D Extra Stage

مرحله اکسترا بخش 1: گروه مسابقه‌ای امپراطور متشکل از چندین راننده‌ی میتسوبیشی لنسر ایوو، تمام تیم‌های رقابتی را که در استان گونما با آن‌ها روبرو شده‌اند، شکست داده است. اکنون، آنها قصد فتح کوه اوسویی و گروه مسابقه‌ای افسانه‌ای ایمپکت بلو را دارند که رکورد گذرگاه اوسویی را در اختیار دارند. ماکو ساتو با ماشین نیسان و کمک‌ راننده ‌اش سایوکی، برای دفاع از عنوان خود به میدان می‌آیند. با این حال، مشکلات اخیر ماکو شروع به تأثیرگذاری روی تمرکز او می‌کند. سایوکی با حس کردن اینکه ریتم او به هم ریخته است، به او کمک می‌کند، اما آیا او می‌تواند قبل از مسابقه‌ی سرنوشت‌ ساز این مشکل را حل کند؟ 
مرحله اکسترا بخش 2: سایوکی فکر می‌کند اگر ماکو دوست‌ پسر داشته باشد، زندگی او می‌تواند بهتر شود و او را با همسر ایده‌آل خود مياهارا از گروه مایوگی نایت‌کیدز، آشنا می‌کند. اگرچه رابطه آنها به آرامی شروع می‌شود، اما گذشته‌ عاشقانه‌ ماکو یک بار دیگر او را آزار می‌دهد. ماکو با احتمال اینکه به طور کلی مسابقات خیابانی را کنار بگذارد، باید بین عشق و رویای خود برای تبدیل شدن به یک راننده حرفه ‌ای یکی را انتخاب کند.


درباره انیمه اینیشال دی اکسترا استیج

اولین قسمت از این اسپین آف مرحله اکسترا درباره مسابقه‌ دیگری است که در طول سریال به آن عادت کرده‌ اید. دیدن اعضای گروه نایت‌کیدز در شرایط بهتر نیز بسیار جالب هست. قسمت دوم بیشتر یک داستان احساسی بود. از طرفی، این چیزی نیست که کسی از این سری انیمه انتظار داشته باشد. از طرف دیگر، به دلیل تم کریسمسش، حسابی شما را سرگرم می کند. همچنین دیدن اینکه یکی از شخصیت‌ها، دشواری‌ را که هر راننده در اوج دوران حرفه‌ای خود با آن مواجه می‌شود، به تصویر بکشد، بسیار لذت‌بخش است.
در رابطه با انیمیشن، طراحی مشابه با مراحل اول و دوم را مشاهده می‌کنیم. برخی شخصیت‌ها همچنان موهای آشفته‌ای دارند و دختران همچنان بسیار زشت هستند. اما جذابیت این سریال به انیمیشن شخصیت‌ها نبوده بلکه بیشتر بر انیمیشن ماشین‌ها و مسابقات تمرکز دارد و از این لحاظ انتظارات را برآورده می‌کند. 
در این قسمت، چیز جدیدی درباره ماکو و سایوکی یاد نمی‌گیریم. سایوکی طوری رفتار می‌کند انگار از زمان مسابقه‌ی AE86 تاکومی، رانندگی ماکو را ندیده است، در حالی که آن‌ها همیشه با هم رانندگی می‌کنند. بیشتر داستان حول محور افکار ماکو در مورد ادامه دادن یا ندادن مسابقه و چگونگی فراموش کردن ایکتانی می‌چرخد.
تماشای این OVA دو قسمتی را به طرفداران سری انیمه اصلی اینیشال D توصیه می کنم.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-11-29 04:13:57
    هرکی که داره این سری هارو زیرنویسشو برامون اوکی میکنه یه چیزی میتونم بهش بگم که تو خونت پاکه عشقمی 😂🔥🤌
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.