دانلود انیمه
Initial D Third Stage د اغازین مرحله سوم

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
17673 تعداد بازدید
User 17
10
/
8.17
AnimeList Rating
User 113,770
10
/
7.91
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Initial D Third Stage با زیرنویس چسبیده از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Initial D Third Stage با زیرنویس چسبیده از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی د اغازین مرحله سوم
ژاپنی 頭文字〈イニシャル〉D THIRD STAGE

خلاصه داستان انیمه Initial D Third Stage

تاکومی فوجیوارا یک راننده خیابانی ماهر است، اما به دلیل نقص فنی موتور AE86 خود، مقابل کیویچی سودو، رئیس تیم امپراطور می بازد. این پسر دبیرستانی حالا به توانایی هایش شک کرده است. در همین حین، مورد توجه ریوسوکه تاکاهاشی، مربی تیم ردسانز آکاگی قرار می‌گیرد، که پیشنهاد تشکیل یک تیم حرفه‌ای مسابقات خیابانی را به او می‌دهد. با وجود اینکه این تیم راهی ایده‌آل برای پیشرفت به عنوان یک راننده خیابانی به نظر می‌رسد، اما تاکومی همچنان مردد است. آیا این راننده خیابانی جوان توانایی تبدیل شدن به یک حرفه‌ای را دارد؟ شاید ریوسوکه و ردسانز بتوانند به او کمک کنند تا خود را پیدا کند و نظرش درمورد مسابقات خیابانی عوض شود. با این حال، مهم‌ترین کار برای تاکومی، تسویه حساب با کیویچی سودو است...


درباره انیمه د اغازین مرحله سوم

این فیلم به راحتی می‌توانست تنها یک گذار کوچک بین مرحله دوم و مرحله چهارم باشد، اما بسیار فراتر از آن است. این اپیزود با داستان های زیادی سر و کار دارد؛ و به خوبی از پس پوشش آن برمی‌آید. روند فیلم روان بوده و به ترتیب و با ریتمی مناسب پیش می‌رود. متاسفانه شخصیت‌هایی مانند ایتسوکی، ایکتانی و کیسوکه به دلایل منطقی نقش کمرنگ‌ تری دارند، اما همچنان حضورشان به چشم می‌خورد. در طول فیلم، تاکومی سعی می‌کند رویای خود، آنچه را که می‌خواهد با زندگی‌اش انجام دهد، کشف کند. او بعداً متوجه می‌شود که پاسخ همان چیزی است که در تمام این مدت جلوی او بوده است: رانندگی.
همزمان با شرکت در مسابقات خود را به چالش می‌کشد تا ببیند آیا شایسته ‌ی پیوستن به تیمی است که ریوسوکه در ابتدای فیلم او را برای عضویت دعوت کرده است؟ چندین مسابقه وجود دارد که خیلی کوتاه نیستند، اما از آنجایی که زمان محدود است، نمی‌شد آن‌ها را خیلی طولانی‌تر کنند.
برای تماشای این فیلم انیمه، دیدن 2 مرحله اول این سری ضروری است. 
کیفیت صحنه، رزولوشن و کیفیت CG همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهند. آرت استایل تمیزتر و با جزئیات بیشتری است و رندرگیری جلوه های ویژه نیز بهبود یافته است. مسابقات مانند همیشه هیجان‌انگیز هستند، اما این بار پشت سر آن‌ها حقه یا پیچشی وجود دارد که باعث می‌شود علاوه بر امکان برگزاری مسابقات در محیطی جدید، آن‌ها را تازه و اورجینال نگه دارد. از تماشای دریفت‌های نفس‌گیر هم که هرگز خسته نخواهید شد. 
افکت های صوتی و موسیقی متن فوق‌العاده باورنکردنی هستند! یورو بیت (سبک موسیقی الکترونیک) بخوبی در مسابقات جا می‌افتد و آهنگ‌های این مرحله همگی انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای هستند. صدای ماشین‌ها مانند صدای موتور نیز به شدت دقیق به نظر می‌رسد که لایه‌ای دیگر از واقع‌گرایی را به آن اضافه می‌کند. صداپیشگی شخصیت ها هم مانند دو فصل اول، در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-11-29 04:14:40
    برای ترجمه مرسی
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.