دانلود انیمه
Initial D Final Stage د اغازین مرحله اخرین

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
13291 تعداد بازدید
User 14
10
/
9.42
AnimeList Rating
User 74,906
10
/
8.3
MyAnimeList
4
/
4
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Initial D Final Stage از لینک مستقیم با کیفیت 1080 به همراه ترجمه فارسی
دانلود انیمه Initial D Final Stage از لینک مستقیم با کیفیت 1080 به همراه ترجمه فارسی
عناوین دیگر
فارسی د اغازین مرحله اخرین
ژاپنی 頭文字 D Final Stage

خلاصه داستان انیمه Initial D Final Stage

بعد از شکست دادن همه تیم های مسابقه در دوره، همه چیز به یک مسابقه بستگی داره. تاکومی فوجیوارا تاحالا هیچ مسابقه ای رو نباخته، ولی وقتی رقیبش هم از AE86 استفاده کنه به یک مسابقه AE86ی تبدیل میشه. آیا پروژه D در این مسابقه فینال و سخت موفق میشن؟


درباره انیمه د اغازین مرحله اخرین

در مسابقه نهایی مقابل تیم مسابقات خیابانی کاناگاوا، سایدوایندر، تاکومی فوجیوارا با یک چالش‌گر غافلگیرکننده روبرو می‌شود: شینجی اینویی، یک دانش‌آموز دبیرستانی 17 ساله. شینجی که از سن بسیار پایین شروع به رانندگی کرده است؛ نه تنها با گردنه‌ای که مسابقه در آن برگزار می‌شود آشناست، بلکه او نیز یک تویوتا AE86 را هدایت می‌کند. همان مدل ماشینی که فوجیوارا استفاده می‌کند. شینجی که در ابتدا به دلیل عدم اشتیاق تمایلی به شرکت نداشت، پس از مشاهده‌ی نبرد آتشین بین کیسوکه تاکاهاشی و گو هوجو، انگیزه پیدا می‌کند. شینجی که در مسیر خانگی خود به نام خط تسوباکی شکست‌ناپذیر است، ممکن است تا به حال سرسخت‌ترین حریف شخصیت اصلی باشد.
اما در این فصل می بینید که آیا این شکست ناپذیری در برابر تجربه راننده حرفه ای تیم مقابل تا چه حد به کمک تاکومی خواهد آمد؟
پیسینگ انیمه به‌خصوص زمانی که به شخصیت اصلی و روزهای مسابقه‌ی او با ماشینش می‌رسد، به خوبی پیش می‌رود. شخصیت او با توجه به استعداد ذاتی‌ برای مسابقه، به سرعت در زمینه‌ رانندگی حرفه ای پیشرفت می‌کند. اما از طرفی، این انیمه در کل سری خود یک مشکل را همواره داشته است؛ و آن هم نپرداختن عمیق به ژانر عاشقانه است. داستان به طور قابل توجهی بر روی اکشن تمرکز می‌کند، اما رابطه‌ی عاشقانه را به طور ناگهانی وارد می‌کند و آن را رها و معلق نگه می‌دارد.
انیمیشن این مرحله را در 3 بخش بررسی می کنیم: دنیاسازی، ماشین ها و شخصیت ها
دنیای این انیمه یا همان فضای پس زمینه، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. جاده‌ی کوهستانی پرپیچ و خم، درختان، کوه ها و آب و هوا، دقیق و بسیار واقع‌گرایانه به نظر می‌رسند. کیفیت تصویر و انیمیشن ماشین ها در طول سریال پیشرفت های زیادی داشته است. حال در فصل آخر، به نظر می‌رسد ماشین‌ها به جای یک شی خارجی که به زور وارد شده‌اند، به این دنیا تعلق دارند. بافت‌ها، نحوه‌ی تأثیر نور بر آن‌ها بطور کامل در بقیه‌ی اجزای دنیا جای می‌گیرند. 
شخصیت‌ها ظاهری جسورانه به سبک شونن دارند که با آرت استایل سری اصلی مطابقت دارد. خطوط برجسته، کنتراست، سایه‌ها بهترین کار ارائه شده توسط استودیو SynergySP هستند. در فاینال استیج شخصیت ها بازسازی هم شده اند و رنگ پوست آنها طبیعی تر شده.
بعنوان یک دنباله که پایان بندی بسیار خوبی برای این انیمه است، تماشای این سیزن را به طرفداران این سری توصیه می کنم.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-12 02:51:44
    تورو خدا زیرنویسشو بزارید
  • 1400-10-13 23:39:08
    ترجمش نمی کنید؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.