دانلود انیمه
Gundam Build Divers سازندگان غواص گاندام

پخش آنلاین
12230 تعداد بازدید
User 8
10
/
7.62
AnimeList Rating
User 13,847
10
/
6.34
MyAnimeList
25
/
25
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Gundam Build Divers به صورت یکجا با بهترین کیفیت به همراه زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Gundam Build Divers به صورت یکجا با بهترین کیفیت به همراه زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Gundam Build Divers
فارسی سازندگان غواص گاندام
ژاپنی ガンダムビルドダイバーズ

خلاصه داستان انیمه Gundam Build Divers

گانپلا بتل نکسوس آنلاین (GBN) یک بازی شبکه ای جدید است که به افراد امکان می‌دهد با استفاده از گانپلا در دنیای مجازی، از انواع ماموریت‌ها لذت ببرند. دانش‌آموزان راهنمایی، ریکو میکامی و یوکیو هیداکا، همکلاسی خود موموکا یاشیرو را جذب می‌کنند و با هم به این دنیای وسیع شیرجه می‌زنند.
آن‌ها با تبدیل شدن به دایور، با دختری مرموز به نام سارا آشنا می‌شوند که حساسیتی فوق‌العاده نسبت به گانپلا دارد. آنها بازی را در کنار او شروع می‌کنند، اما بسیاری از دایورهای مشهور دیگر نیز وجود دارند. با کیویا کوجو، قهرمانی که ریکو او را تحسین می‌کند، شروع می‌شود. چندین دایور می‌توانند برای تشکیل تیمی به نام فورس با هم متحد شوند. در همین حال بازی توسط ماس دایورهایی که از ابزارهای غیررسمی استفاده می‌کنند، مختل می‌شود. ریکو و دوستانش از طریق برخوردها و تجربه ‌های فراوان، ماجراجویی‌های خود را رقم خواهند زد!


درباره انیمه سازندگان غواص گاندام

با اینکه این سریال با انیمه قدیمی و نوستالژیک گاندام متفاوت است، اما نشان می‌دهد که اگر واقعاً بخواهید یک موبایل سوت را هدایت کنید، در دنیای مجازی شبیه به گاندام بیلد فایترز چگونه خواهد بود. این سریال انواع زیادی از موبایل سوت های سفارشی ساز را نشان می‌دهد. همچنین لحظات خنده‌دار و داستانی دنبال کردنی و هیجان انگیز هم دارد. اگر با سری انیمه اصلی خاطرات زیادی دارید، شاید این سریال ریمیک شما را کمی نا امید کند.
در واقع از نظر طرفداران حقیقی این سریال انیمه، دیگر جذابیت های قبل را ندارد و نمی توان از این موضوع چشم پوشی کرد. اما مبارزات و نبردهای هیجان انگیز در کنار انیمیشن جذاب و پر از خون و آتش این انیمه، همچنان تعدادی از طرفداران را سمت خود نگه داشته است. بهرحال دیدن آن با داشتن کمدی خنده دار و داستانی سرگرم کننده، می تواند در 25 قسمت شما را پای تصویر نگه دارد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-03-23 21:36:05
    توی کیفیت 720
  • 1400-03-23 21:35:08
    سلام قسمت 23 نداره
  • 1399-04-27 00:44:58
    دوستان اگه وقت کنم بتونم زیرنویس کنم
  • 1397-03-02 01:09:44
    لطفا زیرنویسش رو بزارید
  • 1397-02-16 03:37:46
    لطفا زیرنویسش روبزارید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.