دانلود سریال
Cosmos: Possible Worlds

4775 تعداد بازدید
User 7
10
/
10
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Cosmos: Possible Worlds
دانلود سریال Cosmos: Possible Worlds

خلاصه داستان سریال Cosmos: Possible Worlds

در ادامه مجموعه کیهان: دنیا‌های ممکن، اودیسه فضا زمان آمده و قصد دارد داستان آن را کامل کند. شخصیت اصلی داستان در سریال Cosmos: Possible Worlds، مربوط به نیل دگراس تایسون که عنوان اختر ‌فیزیکدان آمریکایی را دارد، است. این فرد قصد دارد به موفقیت‌های زیادی در مبحث افشاگری‌های علوم که در حوزه اختر‌شناسی هستند دست یابد. نیل دگراس می‌خواهد در این مسیر، بسیار تاثیر‌گذار باشد؛ به همین دلیل سفر‌های علمی مختلفی را برای خود ترتیب می‌دهد. 

 

اخترشناسی در سریان کیهان

داستان از این قرار است که نیل گراس قصد دارد در‌های زیادی را برای مخاطبان خود در حیطه علمی کیهان باز کند و آن‌ها را با این مباحث آشنا سازد. البته خود او هم، بسیاری از مسائل جدید را در این مسیر کشف می‌کند. در‌های جدید به سمت قلمرو‌هایی که نا‌شناخته هستند و جهان‌هایی که بسیاری از دانشمندان گمان می‌کردند گم شده‌اند، در این مسیر پیدا می‌شوند. 

نیل گراس در داستان سریال Cosmos: Possible Worlds، علاوه ‌بر جهان‌های کشف‌شده کیهان، به کشف دنیا و جهان‌هایی می‌پردازد که به‌نظر می‌رسد نمی‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. البته این مسیر، دارای فراز و نشیب‌های زیادی است. این مجموعه جذاب، به نمایش جهان‌هایی می‌پردازد که ممکن است روزی انسان‌ها به آنجا رفته و در آن زندگی کنند. 

 

سریال Cosmos: Possible Worlds

این مجموعه آمریکایی که به زبان انگلیسی است، در ژانر مستند علمی ساخته شده است. در‌واقع، اسناد و مدارک نمادینی که در مورد کیهان وجود دارند، در مسیر ساخت سریال استفاده شده‌اند. این مدارک به‌ عنوان یکی از عوامل اصلی که الهام‌بخش ساخت سریال بودند، شناخته می‌شوند.

سریال کیهان: دنیای غیرممکن که یک مستند علمی است، در ادامه مجموعه‌های (کیهان: یک سفر شخصی) و (کیهان: اودیسه فضا زمان) تولید شد. آن درایان و برانون براگا از تهیه‌کنندگان اجرایی یا همان کارگردانان این مجموعه علمی هستند. 

هر قسمت از این مجموعه، دارای اسمی است که می‌توان آن‌ها را برازنده هر قسمت دانست. با داستان‌هایی که در کیهان: دنیا‌های ممکن وجود دارد، بهتر است افراد بالا 12 سال، آن را تماشا کنند. هر قسمت از سریال، حدود 45 دقیقه است. فصل اول آن در سال 2020 تولید و منتشر شد. 

می‌توان همین فصل را پایان سریال دانست؛ چراکه صحبتی از تمدید دوباره آن برای فصل‌های بعدی نشده است. همین یک فصل از Cosmos: Possible Worlds دارای ده قسمت است که هر بخش، به موضوعی متفاوت، اما پیوسته به داستان می‌پردازد.

 

نقد سریال

با اینکه این مستند علمی می‌توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند، اما کمتر کسی به آن توجه کرده است. می‌توان نقطه جذاب ماجرا را در همین موضوع دید! نمی‌توان از مخاطبان تنها یک سایت که این سریال را منتشر کرده، نتیجه کلی را دریافت کرد.

 به ‌صورت کلی، کیهان: دنیا‌های ممکن توانست امتیازات خوب و ویژه‌ای را نصیب خود کند. بیشتر افرادی که به سریال های مستند که در مورد فضا می‌پردازند، جذب این مجموعه هیجان‌انگیز شده و در مورد آن انتقادات و پیشنهادات سازنده‌ای داشته‌اند. 

هیجان موجود در کشف سیاره‌ها و جهان‌های جدید که انسان‌ها بتوانند روی آن‌ها زندگی کنند را می‌توان به کل سریال Cosmos: Possible Worlds تعمیم داد. نقطه قوت سریال، بیشتر در همین بخش‌های محشر است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-06 13:15:21
    من از سری کوس‌موس (cosmos) خیلی خوشم اومد پیشنهاد میکنم شما هم ببینید
  • 1399-03-13 08:44:31
    بهترین مسند جهان، با جلوه های ویژه ای که داره و صحناتی که نشون میده اصلا نگرشتون کلا عوض میشه (دیدنش ضروریه)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.