دانلود سریال
Earth at Night in Color

2031 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1507
10
/
8.2
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Earth at Night in Color
دانلود سریال Earth at Night in Color

خلاصه داستان سریال Earth at Night in Color

عاشق حیوانات هستید و نمی دانید کدام مستند را ببینید که جذابیت بسیاری داشته باشد و بتواند حس کنجکاوی تان نسبت به این موضوع را برطرف کند؟ اگر جزو چنین دسته ای از افراد هستید، بهتر است با Earth at Night in Color آشنا شوید. این سریال که با نام زمین رنگی در تاریکی شب شناخته می شود، می تواند تمامی آن چیز هایی که دوست دارید از بیسیاری حیوانات بدانید را برایتان به تصویر بکشد. البته تمامی این ماجرا، در حالتی است که با بهترین دوربین ها فیلم برداری شده و همه چیز در تاریکی شب ضبط شده است. 

با تماشای این مستند می توانید به شیوه ای جدید از زندگی بسیاری از حیوانات پی ببرید و متوجه شوید که آن ها در شب، چه رفتار هایی از خود نشان می دهند. مطمئن باشید، تمامی این اتفاقات را برای اولین دفعه است که تماشا می کنید و حتی تا به حال چیزی شبیه به Earth at Night in Color را هم ندیده اید. تمامی تصاویری که در این مجموعه گرد هم آمده اند، با جدید ترین تکنولوژی ها ضبط شده اند که می توانند دید در شب را بسیار واضح و آسان کنند. با استفاده از این تکنولوژی ها می توانید رفتار حیوانات در زیر نور مهتاب را به زیبایی هرچه تمام تر مشاهده کنید. 

 

سریال Earth at Night in Color

تام هیدلسون وظیفه کارگردانی زمین رنگی در تاریکی شب که در ژانر مستند ساخته شده را به عهده داشت. می توان از کریستین لاندبرگ، سم هاجسون، اسلا رابرتسوتن و تام هیدلسون به عنوان بازیگرانی نام برد که در Earth at Night in Color، گرد هم آمده و بهترین صحنه ها و سکانس ها را رقم زده اند. خرج این مستند، بیشتر از هر مستند دیگر بود و هزینه های بسیار زیادی را برای تولید کننده آن به وجود آورد. یکی از عمده ترین بخش های هزینه، مربوط به تکنولوژی هایی بود که در این مجموعه برای فیلمبرداری استفاده شده بودند. 

الکس ویلیام، فردی است که به عنوان تولید کننده و سازنده اصلی زمین رنگی در تاریکی شب شناخته می شود. این مجموعه که به صورت مستند ساخته شده، محصولی از آمریکا بوده و زبان اصلی آن هم انگلیسی است. 2 فصل از Earth at Night in Color، منتشر شده که در این 2 فصل، 12 قسمت قرار دارد. بنا بر این قضیه می توان گفت که هر فصل، 6 قسمت را درون خود جای داده است. هر کدام از این قسمت ها، در حدود 30 دقیقه تویلد شده اند. وظیفه پخش آن ها به عهده شبکه های اپل تی وی پلاس و آف اسپرینگ فیلمز بود. 

اولین قسمت از این مستند که زمین رنگی در تاریکی نام دارد، در سال 2020 روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Earth at Night in Color

از آنجایی که مخاطبان این مستند در تمامی رنج های سنی هستند، بخش عمده ای از آن ها به Earth at Night in Color رای مثبت داده اند. بنا بر همین رای های مثبت بسیاری از بینندگان عاشق مستند بود که این سریال توانست در سایت IMDB امیتاز 8.3 را کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.