دانلود سریال
The Last Dance

5061 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.75
AnimeList Rating
User 129K
10
/
9.1
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Last Dance
دانلود سریال The Last Dance

خلاصه داستان سریال The Last Dance

اگر طرفدار فیلم و سریال هایی هستید که محتوای ورزشی داشته و به زندگی نامه یکی از ورزشکاران می پردازد، پس بهتر است با The Last Dance آشنا شوید. این مجموعه که حالت مستند دارد، به تیم شیکاگو بولز و قدرت نمایی های آن در سال های ورزشی اش می پردازد. مضمون اصلی ماجرا در مورد اسطوره و بزرگ ترین فردی است که در این تیم جای دارد. اگر به بسکتبال علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد با نام مایکل جردن که فردی مهم در تیم شیکاگو بولز است آشنایی دارید. 

 

مجموعه آخرین رقص

در دهه 1990، برای این تیم ورزشی، اتفاقات بسیار مهم و هیجان انگیز رخ داد که توانست مسیر آن ها را به سمت و سویی درست بکشاند. این اتفاقات را می توان در دسته بهترین و برترین اتفاقات تاریخ ورزش بسکتبال دانست. بیشتر تمرکز در این دهه، روی سال های 1997 تا 1998 است؛ اما چرا؟ 

این تاریخ در سریال The Last Dance، زمانی را نشان می دهد که مایکل جردن، آخرین فصل از حضور خود در این تیم را سپری می کند. این فرد توانست بین دهه های 80 تا 90 در ورزش بسکتبال، عنوان با ارزش ترین بازیکن NBA را نصیب خود کند؛ به همین دلیل به آن اسطوره گفته می شود. 

 

سریال The Last Dance

این مجموعه تلویزیونی در ژانر مستند ساخته شده و عنوان مینی سریال را از آن خود کرده است. مجموعه آخرین رقص که مستندی تلویزیونی است، به کارگردانی جیسون هیر ساخته و تولید شده است. مایکل تولین، وظیفه تهیه کنندگی آن را به عهده گرفت.

 این مجموعه که به داستان تلاش های مایکل جردن و دیگر اعضای تیم می پردازد. آن ها قصد دارند ششمین قهرمانی در اتحادیه بسکتبال را هم با تلاش های فراوان برای خود کنند.  این مجموعه تلویزیونی که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا است. 

می توان از مایکل جردن، Horace Grant، دنیس رادمن، کارمن الکترا، اسکاتی پیپن و تونی کوکوچ، به عنوان برخی از ستارگان آخرین رقص نام برد. این سریال را می توان مجموعه ای تصاویری دانست که در پشت پرده تیم NBA رخ داده است. 

چنین مستندی توانست تمامی این تصاویر که تا به حال، کسی از آن ها خبر نداشته را به سراسر جهان نشان دهد. مینی سریال The Last Dance، در یک فصل ده قسمتی تولید شد که هر قسمت حدود 50 دقیقه است. نتفلیکس و ای اس پی ان آمریکا، وظیفه پخش آن در تاریخ 19 آوریل 2020 را به عهده گرفتند. 

 

نقد سریال The Last Dance

با توجه به اینکه مستند آخرین رقص توانست سال های طلایی باشگاه تیم شیکاگو بولز را به تصویر بکشد، بسیاری از افراد برای دیدن آن، اشتیاق زیادی داشته اند. با آنکه این مستند با مجموعه ای از مصاحبه ها، ویدئو های آرشیوی NBA و همچنین ویدئو های اختصاصی گروه فیلمبرداری از رختکن ساخته شد، اما توانست در نوع خود، همانند یک بمب منفجر شود. 

بنا بر آنکه The Last Dance، حالت خطی و پیوسته نداشته و روایت ها را به صورت فلش بک توصیف کرده، می توان یکی از نقاط قوت آن را همین موضوع دانست. اصل ماجرای موفقیت آخرین رقص، مربوط به داستان سرایی جذاب و یکپارچه آن است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-03-13 08:44:17
    عالیه اگه مستند و ورزشی مخصوصا بسکتبال دوست دارین حتما ببینینش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.