دانلود سریال
The Letter for the King نامه‌ای برای پادشاه

4262 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Letter for the King
دانلود سریال The Letter for the King

خلاصه داستان سریال The Letter for the King

ماجرا مربوط به شخصی است که باید نامه‌ای را به دست پادشاه برساند. این فرد که تیوری نام دارد، در دوره جوانی بوده و سن زیادی ندارد. این شوالیه جوان به ماموریتی خطرناک فرستاده می‌شود. با اینکه در ظاهر داستان سریال The Letter for the King، به‌نظر می‌رسد فقط یک نامه باید به دست پادشاه برسد، اما نمی‌توان در باطن فقط به این موضوع پی برد. همه چیز از آنچه که به ‌نظر می‌رسد، سِری‌تر و خطرناک‌تر است. خطر را می‌توان در بسیاری از چیز‌هایی که سر راه این شوالیه جوان قرار گرفته، معنی کرد. 

 

سریالی با داستان رازگونه

نامه‌ای که باید پس از سپری‌کردن راه دشوار به پادشاه تحویل‌داده شود، سِری است که باید مخفی نگه داشته شود. این فرد که منتظر نامه است، در کوه‌ها زندگی کرده و بر قلمرو‌های زیادی سلطه دارد. در‌ واقع، از تیوری درخواست می‌شود که چنین کاری را انجام داده و راهی ماموریتی مهم شود. 

سریال The Letterfor the King، اهمیت این نامه را نشان می‌دهد. فکر می‌کنید درون یک تکه کاغذ چه چیزی نوشته شده است؟ تیوری که شوالیه‌ای جوان و قدرتمند است، باید از 3 قلمرو عبور کرده و در نهایت به پادشاه برسد. 

با اینکه تیوری چنین پیشنهادی را قبول می‌کند، اما ناگهان متوجه می‌شود که خود را درگیر چه ماجرای خطرناکی کرده است! حالا همه چیز جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. 

 

سریال The Letter for the King

می‌توان از ویلیام دیویس، چارلز مارتین، فلیکس تامپسون و همچنین الکس هولمز، به‌عنوان کارگردانان سریال نامه‌ای برای پادشاه نام برد. این مجموعه در ژانر‌های فانتزی، ماجراجویی، خانوادگی و اکشن تولید شده است. مخاطب آن را می‌توان تمامی افراد از سن پایین تا سن بالا دانست؛ البته بهتر است افراد زیر 12 سال، The Letter for the King را تماشا نکنند.

 شبکه نتفلیکس وظیفه پخش و انتشار این محصول از کشور انگلستان را در سال 2020 به‌ عهده داشت. در حال حاضر، یک فصل از این سریال، پخش شده است. تا به ‌حال، همین یک فصل با شش قسمت تولید شده است که هر‌‎کدام از قسمت‌ها حدود 40 دقیقه هستند. 

بازیگران زیادی در این محصول از انگلیس، نقش‌آفرینی کرده و به‌نوعی بیشتر آن‌ها جزو ستارگان (نامه‌ای برای پادشاه) بودند. نویسندگی داستان این مجموعه و شخصیت‌پردازی آن‌ها، به‌عهده ویلیام دیویس بود. با توجه به اینکه تا به‌ حال تنها یک فصل از این سریال منتشر شده، امکان دارد فصل‌های بعدی The Letter for the King هم پس از مدتی، ساخته شوند. 

 

نقد سریال The Letter for the King

اگر طرفدار سریال هایی هستید که ژانر‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه را در خود جای داده‌اند، پس مجموعه تلویزیونی خوبی را انتخاب کرده‌اید. نامه‌ای برای پادشاه، یکی از سریال هایی است که بسیاری از مخاطبان، نمره کامل را به آن داده و داستان کلی را مورد تحسین قرار داده‌اند. 

حالت ماجراجویانه این مجموعه تلویزیونی که تا به‌ حال شش قسمت از آن منتشر شده، می‌تواند حس کنجکاوری مخاطبان را قلقلک دهد. با توجه به اینکه زبان آن به انگلیسی است، بسیاری از افراد می‌توانند به‌راحتی، این محصول از کشور انگلستان را تماشا کنند. 

بیشترین چیزی که توانست در سریال The Letter for the King، مخاطبان را به سمت خود جذب کند، روایتی از داستان آن بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.