دانلود سریال
The Midnight Gospel

6508 تعداد بازدید
User 9
10
/
8.77
AnimeList Rating
User 21K
10
/
8.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Midnight Gospel
دانلود سریال The Midnight Gospel

خلاصه داستان سریال The Midnight Gospel

این انیمیشن که حالت فلسفی دارد، بیشتر مناسب بزرگسالان است. شخصیت اصلی داستان سریال The Midnight Gospel مربوط به کلانسی است. او که موجودی عجیب و غریب به نظر می رسد، به رنگ صورتی بوده و قصد دارد روزگار خود را از راهی هیجان انگیز بگذراند. کلانسی برای این کار، اسپیس کست که نوعی پادکست فضایی است را ضبط می کند. این موجود صورتی دارای فضاپیمایی است که نام شبیه سازی شده، کاملا برازنده آن است. این فضاپیما، متشکل از چند لایه غیر مجاز است. 

 

انیمیشنی در بعد دیگر زندگی

کلانسی با فضاپیمایی که دارد، در بُعدی به نام The Chromatic Ribbon زندگی می کند. این موجود صورتی برای اینکه بتواند زندگی خود را به درستی سپری کند، سعی می کند به کسب اطلاعات در زمینه بیو کامپیوتر های قوی بپردازد. 

در انیمیشن The Midnight Gospel، کسانی که در همان بعدی زندگی می کنند که کلانسی در آن حضور دارد، از خود نسبت به فضاپیمای کلانسی، کنجکاوی های زیادی را نشان می دهند. این مجموعه چند فصلی، دارای قسمت های مختلفی است که شخصیت های گوناگون در هر قسمت وارد می شوند. 

موجود صورتی عجیب و غریب داستان، قصد دارد با فضاپیمای خود به جهان های گوناگون رفته و با اعضای آن ها، گفت و گو و مصاحبه کند. 

 

سریال کمدی تخیلی

این انیمیشن در ژانر کمدی، علمی-تخیلی، ماجراجویی و فانتزی، توسط دانکن تراسل تولید شد. ایده اصلی ساخت آن را وارد و تراسل مطرح کرده و ساخت The Midnight Gospel را به مایک مون پیشنهاد دادند. مایک مون فردی است که مسئولیت بخش انیمه های بزرگسال در شبکه نتفلیکس را به عهده دارد. 

او پس از موافقت با این موضوع، دستور داد که عوامل تولید، به کار خود پرداخته و ساخت این مجموعه ماجراجویانه را شروع کنند. اولین فصل از انجیل نیمه شب که هشت قسمت دارد، در تاریخ 20 آوریل 2020 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

عنوان مینی سریال را می توان به این سریال نسبت داد؛ چراکه دارای تنها 1 فصل است که در همین یک فصل، هشت قسمت قرار دارد. این مجموعه که حالت فانتزی دارد، محصول کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

 متوسط زمان هر قسمت از The Midnight Gospel، حدود 25 دقیقه است. با توجه به آنکه این انیمیشن برای بزرگسالان طراحی و تولید شده، بهتر است افراد زیر 15 سال آن را تماشا نکنند. 

 

نقد سریال The Midnight Gospel

انجیل نیمه شب، همانند نسخه ای از دارو است که نمی توان آن را برای همه افراد تجویز کرد. با توجه به همین موضوع است که منتقدان این مجموعه، در دو دسته قرار می‌گیرند؛ یکی از دسته ها مربوط به افرادی که هیچ نکته مثبت و جذابی را نمی بینند و دسته دیگر هم مربوط به کسانی است که عاشق آن هستند. 

افرادی که عاشق چیزهای جالب و جذاب هستند، به The Midnight Gospel جذب خواهند شد. در کل می توان گفت این سریال توانسته امتیازات خوبی را از سوی مخاطبان کسب کند. دیدن زیبایی ها و تفکر در آن ها در این مجموعه، می تواند دید افراد را تغییر داده و آن ها را به سمت و سویی مناسب بکشاند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.