دانلود سریال
Solar Opposites مخالفان خورشیدی

7377 تعداد بازدید
User 25
10
/
8.72
AnimeList Rating
User 28998
10
/
8
IMDB Rating
42
/
42
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Solar Opposites (مخالفان خورشیدی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Solar Opposites (مخالفان خورشیدی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Solar Opposites

این مجموعه به روایت داستان زندگی موجودات فضایی می پردازد که در یک خانواده قرار داشته و با نام های کوروو، یامی لاک، تری و جسی شناخته می شوند. آن ها در سریال Solar Opposites، مجبور شدند بنا به دلایل خرابی سیاره شان، به زمین آمده و مدتی را مهمان زمین شوند. این خانواده که موجودات فضایی هوشمندی هستند، پیش از آنکه به زمین سفر کنند، در سیاره ای با نام شلورپ زندگی می کردند. با توجه به خرابی سیاره شلورپ، تمامی ساکنان آن به سیاره های دیگر نقل مکان کردند که این خانواده برای خود، جایی در دل آمریکا یافتند. 

 

سریال مخالفان خورشیدی

بنا بر شرایطی که آن ها پیش آمده، سعی می کنند خود را با آن وفق داده و در کنار انسان های دیگر به زندگی عادی خود باز گردند. اما همه چیز برای آن ها بسیار ساده نبوده و تمامی اعضای خانواده با مشکلات اجتماعی و ارتباط گرفتن با انسان ها مواجه می شوند. 

ماجرای Solar Opposites از جایی جذاب و جالب می شود که یامی لاک، کوروو، تری و جسی قصد دارند اوضاع زمین را سبک و سنگین کرده، ببینند این سیاره برای زندگی مناسب است یا خیر، و سعی کنند در آنجا، زندگی خود را از سر بگیرند. 

 

سریال Solar Opposites

این مجموعه سریالی که به صورت انیمیشن تولید شده، دارای ژانر پویانمایی سیتکام است که بیشتر برای بزرگسالان مناسب بوده و بهتر است رنج سنی بالا تر به تماشای آن بپردازند. ساختن این مجموعه تلویزیونی انیمیشنی که محصولی از کشور آمریکا است، به عهده مایک مک ماهان و همچنین جاستین رویلند بود. 

زبان اصلی این انیمیشن که با نام مخالفان خورشیدی شناخته می شود، انگلیسی است. می توان از جاش بایسل به همراه مایک مک ماهان و جاستین رویلند به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه نام برد. ماری مک، جاستین رویلند، توماس میداتیچ و همچنین شان جیامبرونی از صداپیشگان شناخته شده مخالفان خورشیدی هستند. 

نام این مجموعه انیمیشنی، از روی داستان آن گرفته شده است؛ در واقع خانواده فضایی که به زمین آمده اند، چندان از وضعیتی که در آن قرار دارند راضی نبوده و با خورشید مخالف هستند. با توجه به آنکه شخصیت های اصلی سریال Solar Opposites، بسیار عجیب و غریب به نظر می رسند، اما کل انیمیشن بازخورد خوبی را از سمت بینندگان دریافت کرده است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های مجموعه انیمیشنی مخالفان خورشید، به عهده شبکه هولو بود. 

 

نقد سریال Solar Opposites

بنا بر آنکه مجموعه ریک و مورتی یکی از سریال های شناخته شده در عرصه انیمیشن است، مخالفان خورشیدی هم تا حدی شبیه به آن طراحی و تولید شد. اگر طرفدار ریک و مورتی هستید، به شما پیشنهاد می شود به تماشای مخالفان خورشیدی هم بنشینید و از دیدن موجودات فضایی عجیب و غریب آن لذت ببرید. 

بسیاری از افرادی که مخاطب Solar Opposites بوده اند، با نظرات مثبت خود به بیشتر دیده شدن آن منجرع شدند. وقتی این انیمیشن در شبکه هولو پخش شد، بازخورد های بسیار خوبی را از سمت بینندگان دریافت کرد. این پویانمایی به صورتی تولید شد که با آنکه تا حدی شبیه به ریک و مورتی بود، اما از روی آن اسکی نرفته و فیلمنامه و شخصیت های مختص به خود را داشت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-11-04 08:02:51
    اگه به من باشه که میگم از ریک و مورتی هم بهتره‌!!‌:)
  • 1400-04-25 17:55:38
    خیییلییی سریال خوب و خنده داریه و بی صبرانه منتظر فصل 3 هستم و حتما ببینیدش
  • 1399-11-04 08:02:54
    کاری از سازندگان رید اند مورتی هست باید جالب باشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.