دانلود سریال
Kipo and the Age of Wonderbeasts

4123 تعداد بازدید
User 6
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 6.3K
10
/
8.3
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kipo and the Age of Wonderbeasts
دانلود سریال Kipo and the Age of Wonderbeasts

خلاصه داستان سریال Kipo and the Age of Wonderbeasts

مجموعه کیپو و عصر هیولاهای شگفت انگیز، داستانی در مورد دختری دارد که به دنیای آخر الزمانی سفر می کند. این دختر در سریال Kipo and the Age of Wonderbeasts، کیپو نام داشته و به چیز های بسیار جالب و هیجان انگیزی در آن دنیا دست می یابد که بسیار دیوانه وار تلقی می شوند. به نظر می رسد حشرات هم جزو همین چیز های هیجان انگیز و بسیار دیوانه وار باشند، اما چرا؟ حشرات در این مجموعه انیمیشنی، از اندازه واقعی خود بسیار بزرگ تر هستند؛ حتی می توان گفت اندازه آن ها بزرگ تر از انسان ها است و به نوعی، هیولا نام دارند. 

 

هیولاهای شگفت انگیز

در واقع، کیپو دختری است که به عنوان فردی جهش یافته شناخته می شود؛ چراکه پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط چیزی ناشناس، به قدرت جاودیی و فوق العاده ای دست یافته است. او در سریال Kipo and the Age of Wonderbeasts می تواند تمامی حیوانات و حتی آن حشرات بسیار بزرگ که برای انسان های عادی خطر محسوب می شوند را کنترل کند. 

به دست گرفتن اوضاع توسط کیپو برای این است که او با استفاده از قدرت خود و همچنین شرایطی که در آن قرار گرفته، برای مبارزه با دشمنانش بهره ببرد. 

 

سریال Kipo and the Age of Wonderbeasts

این مجموعه انیمیشنی که برای کودکان، نوجوانان یا حتی بزرگسالان بسیار جذاب به نظر می رسد، ژانر های علمی-تخیلی، اکشن، فانتزی، ماجراجویی، مهیج و موزیکال را در خود جای داده است. کیپو و عصر هیولاهای شگفت انگیز که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا است. 

رادفورد سیچریست و بیل والکاف به عنوان سازندگان Kipo and the Age of Wonderbeasts شناخته می شوند. شبکه نتفلیکس وظیفه پخش تمامی قسمت های این انیمیشن جذاب را به عهده داشت. افرادی همچون: سیدنی میکایلا، استرلینگ کی براون، مت لوو، دی بردلی بیکر، کارن فوکوهارا، کوی استورت، دن استیونز، جک گرین و دیون کول، به عنوان صداپیشگان شخصیت های کیپو و عصر هیولا های شگفت انگیز، شناخته می شوند. 

تا به حال، سه فصل از این انیمیشن توسط شبکه نتفلیکس منتشر شده است. هر فصل از این مجموعه، ده قسمت 24 دقیقه ای را در خود جای داده است. اولین قسمت از Kipo and the Age of Wonderbeasts در 14 ژانویه 2020 روی شبکه قرار گرفته و منتشر شد. 

هر فصل از این انیمیشن، جذابیت های فوق العاده ای دارد که بینندگان بسیاری، آن ها را تحسین کرده اند. 

 

نقد سریال Kipo and the Age of Wonderbeasts

می توان بنا بر امتیاز 8.4 این سریال در سایت IMDB، آن را در دسته انیمیشن های پر طرفدار قرار داد که بسیاری از بینندگان، نظرات مثبت خود را بدرقه راه مجموعه کپو و عصر هیولا های شگفت انگیز کرده اند. 

نقد های مثبت بسیاری از بینندگان برای Kipo and the Age of Wonderbeasts، در جهت صداپیشگی عالی و با تعداد بالا و تنوع زیاد، طراحی صحنه و بک گراند کار، روح دادن به شخصیت های داستان و بسیاری از مسائل دیگر بود. با توجه به این مبحث، می توان کیپو و عصر هیولا های شگفت انگیز را در دسته انیمیشن های موفق قرار داد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-08-15 17:19:20
    فصل ۲ و ۳ رو هم لصفا بذارید.
  • 1399-04-13 18:00:58
    من دو فصلشو دیدم فصل 2 زبان انگلیسی بود و از فصل 1 بیشتر خوشم اومد شاید بخاطر زبان ژاپنیش بوده باشه در کل عالی بود تلفیق انیمه با موزیک جالب بود و خوب
  • 1399-04-03 14:47:40
    قشنگ بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.