دانلود سریال
The Flintstones

1991 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 38K
10
/
7.5
IMDB Rating
167
/
167
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Flintstones
دانلود سریال The Flintstones

خلاصه داستان سریال The Flintstones

این مجموعه تلویزیونی که به عنوان یک کارتون یا همان انیمیشن شناخته می شود، اتفاقاتی از خانواده های فلینت استونز و دابلز را به تصویر می کشد. آن ها در سریال The Flintstones در مکانی قرار گرفته اند که با اسم شهرک دوران سنگی بدراک نامیده می شود. دورانی که این خانواده ها در آن قرار دارند، دورانی است که حتی دیگر دایناسور ها منقرض شده اند و حالا نوبت به زندگی غارنشینان رسیده است. جذابیت داستان، جایی است که این غارنشینان، در عصری زندگی می کنند که همانند دوره های امروزی است. 

با اینکه آن ها در دوره غارنشینی قرار گرفته اند، اما با گرامافون، به موسیقی های کلاسیک گوش می کنند و جایی به نام رستوران در شهرک آن ها قرار دارد که برای صرف غذا به آنجا می روند. خانواده های دابلز و فلینت استونز هم از چنین امکاناتی بهره می برند. حتی دیده شده که هر خانواده برای خود، ماشین دارد. البته خودرو آن ها، چرخ نداشته و با پا حرکت می کند. در انیمیشن The Flintstones با آنکه چیزی به عنوان تکنولوژی در صنایع وجود ندارد، اما بسیاری از چیز ها به صورت جدید شکل گرفته اند. 

می توان از ایجاد انرژی با استفاده از حیوانات، به عنوان یکی از این تکنولوژی های دوران سنگی بدراک نام برد.

 

سریال The Flintstones

فلینتستن ها که با نام عصر حجر هم شناخته می شود، به کارگردانی ویلیام هانا و جوزف باربرا ساخته شده است. در واقع می توان این گونه گفت که عصر حجر، یکی از سریال هایی است که بسیاری از افراد آن را در کودکی تماشا کرده اند. این مورد که تا به حال شاید چندین بار آن را دیده باشید، مجموعه ای قدیمی است که در سال 1960 ساخته و سپس منتشر شده است. همین نسخه قدیمی از The Flintstones، داستانی جذاب و هیجان انگیز دارد. آخرین قسمت از آن، در تاریخ 1966 روی شبکه رفت. 

این انیمیشن به عنوان اولین کارتونی شناخته می شود که در شبکه ای بی سی آمریکا پخش شده است. عصر حجر، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شد. چنین مجموعه تلویزیونی، ژانر های کمدی، ماجراجویی و خانوادگی را در خود جای داده است. می توان از الن رید، دان مسیک، وندر پیل، جان استیونسون و بیا بنادرت، به عنوان برخی از صداپیشگان اصلی عصر حجر نام برد. The Flintstones با داستان جذابی که دارد، می تواند نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. 

 

نقد سریال The Flintstones

این انیمیشن سریالی، پیش از مجموعه سیمپسون ها تولید و منتشر شده بود. از همان زمان تولید آن بود که عصر حجر توانست در 3 دهه متوالی، عنوان بهترین انیمیشن را از آن خود کند. این مجموعه با توجه به داستان جذابی که داشت، توانست در سطح بالایی از محبوبیت قرار بگیرد. این محبوبیت و مشهوریت تا جایی ادامه پیدا کرد که سیمپسون ها روی کار آمده و عصر حجر، جای خود را به آن داد و در اوج، کنار کشید. The Flintstones در جشنواره امی، نامزد جوایز بسیاری شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.