دانلود سریال
Futurama فیوچرما

5754 تعداد بازدید
User 8
10
/
8.87
AnimeList Rating
User 255134
10
/
8.5
IMDB Rating
160
/
160
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Futurama (فیوچرما) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Futurama (فیوچرما) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Futurama

این مجموعه تلویزیونی که با نام فیوچرما شناخته می شود، داستان زندگی فردی را روایت می کند که از زندگی اش چندان راضی نیست و دوست دارد همه چیز را تغییر دهد تا اینکه این امکان برایش فراهم می شود. این فرد در سریال Futurama، پسری جوان بوده و فیلیپ جی فرای نام دارد. فیلیپ دارای 25 سال سن است و با پیک پیتزا رسان، خرج زندگی اش را در نیویورک در می آورد، اما از این وضع ناراضی است. در میانه شب سال نو است که زندگی فیلیپ فرای از این رو به آن رو شده و تغییر بسیار بزرگی می کند. او در شب سال نو، ناگهان وارد محفظه سرمازا می شود. 

 

مجموعه جذاب فیوچرما

تمامی درهای این محفظه بسته شده و حالا او یخ زده و منجمد می شود تا اینکه هزار سال بعد، از این محفظه بیرون آمده و متوجه می شود که همه چیز تغییر کرده و شهری که در آن زندگی می کرده، حالا معروف به نیو نیویورک یا همان نیویورک جدید شده است. 

فیلیپ فرای در سریال Futurama، بار دیگر هم پس از 1000 سال، شغلی نزدیک به شغل قبلی اش پیدا می کند که از این وضعیت هم راضی نیست، تا اینکه با یکی از بستگانش آشنا می شود. پروفسور هیوبرت فارنزورت، یکی از آشنایان فیلیپ بوده و شرکت پلنت اکسرپرس را اداره می کند. 

 

سریال Futurama

ژانر های قالب بر این مجموعه تلویزیونی را می توان در ژانر های کمدی موقعیت، علمی تخیلی و انیمیشن بزرگسالان خلاصه کرد. مت گرینیگ به عنوان سازنده اصلی این انیمیشن شناخته می شود. دیوید اکس کوهن و مت گرینیگ، از توسعه دهندگان فیوچرما هستند. 

این سریال محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از کیتی سیگال، بیلی وست، ترس مک نیل، لورن تام، فرانک ولکر، ماوریس لامارش، دیوید هرمان و جان دیماجو به عنوان برخی از صداپیشگان این مجموعه انیمیشنی نام برد. 

اریک هورستد، دیوید اکس کوهن، کن کیلر، مت گروینیگ، پاتریک ورون، دن وبر، جاش وین اشتاین و مایکل روو، از تهیه کنندگان اجرایی فیوچرما هستند. این مجموعه تلویزیونی دارای هفت فصل است که این هفت فصل، 140 قسمت را در خود جای داده اند.

 هر قسمت از این هفت فصل، حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده است. با این اوصاف، Futurama مجموعه ای انیمیشنی است که بسیار طولانی بوده اما قسمت های آن کوتاه هستند تا حوصله مخاطب سر نرود. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه های فاکس و کمدی سنترال بود. 

اولین قسمت از نسخه اصلی فیوچرما در تاریخ 28 مارس 1999 روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال فیوچرما

این مجموعه تلویزیونی توانست از همان قسمت ابتدایی تا قسمت های پایانی، نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و نشان دهد که چه سریال موفقی است! می توان این مسئله را از امتیازی که در سایت IMDB کسب کرده، بسیار راحت متوجه شد. امتیاز این انیمیشن علمی تخیلی در این سایت، 8.4 است. این امتیاز بنا بر رای مثبت 211.258 بیننده، به Futurama داده شده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-01-11 13:12:24
    خیلی خیلی ممنون که گذاشتید و اینکه شما 10 فصل گذاشتین ولی تو هفت فصل دسته بندی کردین 3>
  • 1399-12-19 22:03:49
    خوشم اومد. پیشنهاد میکنم ببینید.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.