دانلود سریال
Teen Titans Go!

3450 تعداد بازدید
User 6
10
/
9.16
AnimeList Rating
User 24841
10
/
5.6
IMDB Rating
403
/
403
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Teen Titans Go!
دانلود سریال Teen Titans Go!

خلاصه داستان سریال Teen Titans Go!

این مجموعه تلویزیونی که به صورت انیمیشن ساخته شده، داستان زندگی چند دوست را به تصویر می کشد که در سن نوجوانی قرار دارند و در واقع، ابرقهرمان هستند. تعداد آن ها در سریال Teen Titans Go!، پنج نفر است. هر کدام از این گروه پنج نفره، دارای زندگی شخصی هستند و باید با چالش های روزمره خود دست و پنجه نرم کنند. تمامی افراد اعضای گروه این تایتان های نوجوان در جایی به نام جامپی سیتی زندگی می کنند. این تایتان های جوان، دور هم جمع شده و گروهی را تشکیل داده اند تا دنیا را نجات دهند. 

 

سریال تایتان های جوان

دغدغه اصلی اعضای این گروه، علاوه بر چالش ها و مسئولیت های شخصی شان، این است که دنیا را خالی از شرارت کنند. آن ها باید علاوه بر مسائلی که امروزه برایشان پیش می آید، به چالش هایی بپردازند که در مورد عقاید قدیمی و همچنین مسئولیت های آینده است. 

در Teen Titans Go!، هیچ فرد بزرگسالی وجود نداشته و این پنج ابرقهرمان باید خودشان به تنهایی، به این مسائل پرداخته و آن ها را حل کنند. تایتان های نوجوان حرکت! می خواهد تمامی عقاید، مشکلات و مباحث جوامع امروزی و همچنین جوامع گذشته را از دید پنج نوجوان به تصویر بکشد. 

 

سریال Teen Titans Go!

میشل جلنیک و آرون هورواث، از افرادی هستند که کارگردانی این انیمیشن را به عهده داشتند. بهتر است بدانید که این سریال، قواعد و قانون های خاصی نداشته و اگر قرار است به فرزندتان، چنین مسائلی را آموزش دهید، پس نباید اجازه دهید که کودک تان آن را به تنهایی تماشا کند. 

از آنجایی که یکی از ژانر های این سریال، خانوادگی است، تمامی اعضای یک خانواده می توانند پای آن نشسته و تمامی قسمت های این مجموعه انیمیشنی را تماشا کنند. می توان از ژانر های کمدی، علمی تخیلی، ماجراجویی و اکشن، به عنوان برخی از ژانر های دیگر آن نام برد. 

انیمیشن تایتان های جوان حرکت! سریالی است که محصول کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی ماجراجویانه، در هفت فصل تولید شده است. این هفت فصل، 329 قسمت را درون خود جای داده اند. 

شاید در ابتدا به نظر برسد که این مقدار فصل، برای یک انیمیشن زیادی است، اما هر قسمت از Teen Titans Go!، حدود ده دقیقه زمان را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از این انیمیشن در سال 2013 روی شبکه رفته و منتشر شد. می توان از اسکات منویل، خاری پایتون و گرگ کیپس به عنوان برخی از صداپیشگان این مجموعه نام برد. 

 

نقد سریال Teen Titans Go!

تمامی سری های این مجموعه تلویزیونی را می توان در دسته مجموعه های ابرقهرمانی قرار داد که تولید شرکت دی سی کمیکس هستند. تمامی شخصیت های تایتان های جوان، از شخصیت های کتاب های کمیکس الهام گرفته شده اند. 

بنا بر این اصل، Teen Titans Go! در میان دیگر سری ها، نتوانست جایگاه بسیار مناسبی را در دل بینندگان باز کرده و از امتیاز خوبی برخوردار شود. می توان این مسئله را در امتیازی که از سایت IMDB به دست آورده، متوجه شد. تایتان های جوان حرکت! در این سایت، به امتیاز 5.2 دست یافت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-14 01:37:23
    فصل پنج رو میخوای دانلود کنی فصل چهار میاد دوباره موضوع چیه ؟
  • 1402-06-21 02:06:20
    انگار لینک فصل 5 مشکل داره. فایل های فصل 4 بارگذاری شده. ممنون میشم چک کنید
    • 1402-06-21 02:06:27
      بررسی شد مشکلی نبود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.