دانلود سریال
Thundercats

3062 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7357
10
/
7.8
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Thundercats
دانلود سریال Thundercats

خلاصه داستان سریال Thundercats

انیمیشن Thundercats حول روزهای بسیار شاد و خرم زمین سوم روایت شده است. این انیمیشن در مورد صلح آشتی و همچنین کامیابی در دوران زمین سوم توضیحات بسیار جالبی را در قالب سریال به نمایش گذاشته است. در زمین سوم یک امپراطوری و فرمانروایی در راس قرار داشت و امپراطوری های دیگر تحت فرمان او بودند و از دستورات آن اطاعت می کردند. فرمانروایی که در راس قدرت قرار داشت و با رعایت عدالت بر سایر بخش ها و فرمانروایی های دیگر نظارت می کرد. هیچ کدام از امپراطوری های زیر دست نباید مورد تبعیض واقع می شدند.

 

دوران زمین سوم

در مجموعه Thundercats قوانین به گونه ای بود که تحت هیچ شرایطی نباید نسبت به پیش گویی های نوشته شده در کتاب بی تفاوت رفتار می کردند. اگر این اتفاق رخ می داد و مردم و سایر امپراطوری ها نسبت به پیش گویی های نوشته شده در کتاب بی تفاوت رفتار می کردند، قطعا اتفاقات بد و فاجعه های بزرگی رخ می داد. 

در این پیش گویی های مکتوب نوشته شده بود که پادشاهی به همراه آتش متولد خواهد شد. این پادشاه با قدرت عظیم و خارق العاده ای که دارد به کمک مردمش در مقابل روح های باستانی خبیث مقابله کرده و به پیروزی می رسد.

 

سریال Thundercats

این سریال که به عنوان یک مجموعه تلویزیونی محبوب شناخته می شود، در سال های 1985- 1989 با زبان انگلیسی در ایالات متحده ساخته شد. این سریال جذاب دارای چهار فصل بوده و در مدت نسبتا طولانی می تواند بیننده را با خود همراه کند. 

تعداد تمام قسمت های آن 130 بخش بوده و زمان بندی قسمت های آن به گونه ای است که در طول روز وقت کمی را از مخاطب می گیرد. زمان هریک از قسمت های این مجموعه مشهور 30 دقیقه بوده و در آن از گفت و گو های اضافی خودداری شده است. 

مجموعه جذاب Thundercats با کارگردانی Bob Mc Fadden به اجرا در آمد و در بهمن ماه سال 1363 منتشر شد. نکته بسیار جالبی که در مورد گربه های برق آسا وجود دارد، این است که تعداد ژانر ها و سبک های به کار رفته در آن متنوع و زیاد است؛ از این رو می توان در میان بینندگان این مجموعه، افراد با سلیقه های گوناگون را مشاهده کرد. 

در روایت آن از ژانر های انیمیشن، اکشن، ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی، علمی و تخیلی استفاده شده است. استفاده از آن ها باعث شده است که جذابیت سریال چندین برابر افزایش یابد. رده سنی مناسب برای تماشای آن از کودکان با سن هفت سال به بالا در نظر گرفته شده است.

 

نقد سریال Thundercats

مجموعه تلویزیونی Thundercatsبا توجه به تعداد ژانر های متفاوتی که در آن استفاده شده است، به خوبی می تواند بسیاری از افراد با سلیقه های متفاوت را به عنوان بیننده در مقابل تلویزیون قرار دهد. نکته جالب این سریال پیوستگی آن بوده که باعث می شود بیننده سر در گم نشود. 

در این میان سعی شده تا از حرف ها و صحنه های اضافی خودداری شود تا یک نمایش بی نقص در اختیار بینندگان قرار گیرد. این مجموعه از این طریق سعی می کند که اشتیاق مخاطب برای دیدن قسمت های بعد را بیشتر کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-23 02:31:17
    دانلود زیرنویس فارسی از لینک زیر https://www.mediafire.com/file/7qqn6wad5ra2es1/Thundercats_2011_S01_Complete_.rar/file
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.