دانلود سریال
Ben 10: Omniverse

3326 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.2
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
80
/
80
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ben 10: Omniverse
دانلود سریال Ben 10: Omniverse

خلاصه داستان سریال Ben 10: Omniverse

این سری از ماجراهای بن تنیسون که با نام همه گیر یا نیروی بی پایان شناخته می شود، زمانی از داستان های این شخصیت را به تصویر می کشد که دیگر او پسری ده ساله نیست و بزرگ شده است. او در Ben 10: Omniverse، پسری نوجوان به حساب می آید که در آستانه جوانی قرار دارد. ماجرا های این پسر که از یک ساعت مچی و قابلیت های عجیب و غریب او آغاز شده بود، هنوز هم ادامه دارد. پس از آنکه بن تنیسون، این ساعت را به دست خود بسته و به شخصیت های گوناگونی تبدیل شد، توانست با استفاده از توانایی هایش با دشمنان بجنگد. 

 

نیروهای بی پایان

حالا در این سری، گوئن که پسر عموی او است، از دانشگاه خود انصراف داده و قصد دارد که این ابرقهرمان را همراهی کند. بن که به نظر می رسد حالا فردی عاقل شده است، شخصیت مخفی اش را آشکار کرده و باید دوباره با برخی از بیگانگان بجنگد تا سرزمینش را از دست آن ها حفظ نگه دارد. 

در سریال Ben 10: Omniverse، کوین هم به او ملحق شده و همراهی اش می کند تا بن، مبارزه های بهتری داشته باشد. او پس از داشتن پشتوانه، با کسی آشنا می شود که روک بلونکو نام داشته و باید شهر هایی که بیگانگان در آن قرار دارند را پیدا کند. 

 

سریال Ben 10: Omniverse

این مجموعه انیمیشنی که بن تن: یونیورس نام دارد، در ژانر های اکشن، کمدی، خانوادگی، علمی تخیلی، ماجراجویی و فانتزی شاخته شده است. من آف اکشن، به عنوان کارگردان این مجموعه شناخته می شود. این سریال که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکاست.

 این سریال، دارای هشت فصل است که در کل، 80 قسمت در این هشت فصل جای گرفته است. اگر قرار باشد پیکربندی آن را کامل توضیح دهیم، می توانیم بگوییم که در هر یک از این فصل ها، ده قسمت قرار دارد. تمامی قسمت های این مجموعه انیمیشنی که یکی از سری های سریال بن تن است، زمانی حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

این سری را می توان یکی از محبوب ترین سری های بن تنیسون نامید؛ چراکه تا به حال، بازی های زیادی از روی آن ساخته شده اند. این انیمیشن ماجراجویانه که با نام Ben 10: Omniverse شناخته می شود، در طی سال های 2012 الی 2014 ساخته و منتشر شده است. شبکه CN وظیفه پخش تمامی قسمت های آن را به عهده داشت. 

 

نقد سریال Ben 10: Omniverse

با توجه به آنکه این انیمیشن از محبوبیت بسیاری برخوردار است، ممکن است گمان کنید که موفق بوده و امتیازات بسیاری را از آن خود کرده باشد. با اینکه، چنین مسئله ای تا حد زیادی صادق است، اما کل اوضاع را در دست نمی گیرد. 

این سری از مجموعه های بن تن، نتوانست همانند دیگر سری ها عمل کرده و بازخورد خوبی را دریافت کند. شاید بتوان دلیل این موضوع در Ben 10: Omniverse را در میزان بازدید پایین آن جست و جو کرد. در هر صورت، می توان این سریال را یکی از محبوب ترین سری های بن تنیسون دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.