دانلود سریال
Green Eggs and Ham

1874 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 2.9K
10
/
8.2
IMDB Rating
23
/
23
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Green Eggs and Ham
دانلود سریال Green Eggs and Ham

خلاصه داستان سریال Green Eggs and Ham

این مجموعه انیمیشنی که با نام تخم مرغ های سبز و ژامبون شناخته می شود، داستانی بسیار جالب دارد. داستان سریال Green Eggs and Ham، ماجرای سم را نشان می دهد که به همراه دوستانش به یک سفر می روند. این سفر را می توان مسافرتی تحقیقاتی و بسیار مهم تلقی کرد. در این سفر، افرادی همچون: دکتر زوس و همچنین گای، سم را همراهی می کنند. گای، یکی از دوستان نزدیک سم بوده و به عنوان صمیمی ترین رفیق او شناخته می شود؛ البته آن ها همیشه با هم خوب نیستند و کمی جر و بحث می کنند. 

 

مجموعه تخم مرغ های سبز و ژامبون

سم، خودش یک مخترع بسیار حرفه ای است که با اختراعاتش، تا به حال کار های زیادی را انجام داده است. سفر او به همراه دوستانش، یک سفر چند روزه با مقصدی مشخص نیست. سم در سریال Green Eggs and Ham گای و دکتر زوس، به سراسر کشور می رود تا تحقیقات گسترده اش را به صورتی انجام دهد که همه چیز در محدوده زیادی باشد. 

او می خواهد، آماری که به دست می آورد را در زمینه بسیار بزرگی داشته باشد؛ چرا که این تحقیقات مربوط به جلوگیری از انقراض یکی از گونه های حیوانی است. 

 

سریال تخم مرغ های سبز و ژامبون

انیمیشن تخم مرغ های سبز و ژامبون، مجموعه ای است که در ژانر های کمدی، خانوادگی و ماجراجویی تولید شده است. وظیفه کارگردانی و همچنین ساخت آن به عهده فردی به نام جرید استرن بود. زبان اصلی Green Eggs and Ham، انگلیسی است که صداپیشگان، با این زبان صحبت می کنند. 

می توان از ادی ایزارد، جفری رایت، دی بردلی بیکر، ایلانا گلیرزر، کیگان مایکل کی، مایکل دالاس، فرد تاتاسیو، هایدن والش،آدام دیواین، کیت فرگوشن، جیلیان بل و جان تورتورو به عنوان برخی از این صداپیشگان نام برد. این انیمیشن سریالی محصولی مشترک از کشور های آمریکا، انگلستان و کانادا است.

تخم مرغ های سبز و ژامبون که به زبان انگلیسی ساخته شده، دارای دو فصل و 15 قسمت است. هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 26 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. بهتر است افراد زیر هفت سال، Green Eggs and Ham را تماشا نکنند، چرا که برایشان مناسب نیست. 

اولین قسمت از فصل اول این مجموعه در سال 2019 منتشر شد. سال 2020 هم زمانی بود که اولین قسمت از فصل دوم روی شبکه رفته و مورد بازدید بینندگان قرار گرفت.

 

نقد سریال Green Eggs and Ham

با توجه به آنکه این انیمیشن توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز بسیار مناسبی را کسب کند، می توان آن را در دسته بهترین انیمیشن هایی قرار داد که از سال 2019 تا 2020 منتشر شده اند. این مجموعه انیمیشنی می تواند به خوبی ماجرا هایی را به تصویر بکشد که در دنیای واقعی هم مشخص هستند و می توان آن ها را مهم دانست. 

در Green Eggs and Ham، قضیه اصلی، در مورد حیوانی است که تخم مرغ های سبز می گذارد و برخی افراد جمع شده اند تا از انقراض آن جلوگیری کنند. در دنیای واقعی هم اگر واقعا یک حیوان سود خاصی را به مردم نرساند، باز هم باید جلوی انقراض آن گرفته شود؛ چرا که هر حیوانی، ارزش خاص خودش را دارد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.