دانلود سریال
Star Trek: Lower Decks

3961 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 20468
10
/
7.6
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Star Trek: Lower Decks
دانلود سریال Star Trek: Lower Decks

خلاصه داستان سریال Star Trek: Lower Decks

داستان سریال Star Trek: Lower Decksدر مورد یک کشتی و کارکنان آن است. این کارکنان در رده بندی خود جزو کارکنان بسیار مهم کشتی به شمار نمی روند و از لحاظ درجه، آن ها را در درجه های پایین تری طبقه بندی می کنند. این مجموعه انیمیشنی در مورد اتفاقاتی روایت شده که در دنیای star trek اتفاق می افتد. همه کارکنانی که در این سریال انیمیشنی در کانون توجه قرار می گیرند، آن هایی هستند که در بخش های کم اهمیت تر یک کشتی مانند موتور خانه، سالن های خدماتی و آشپزخانه ها کار می کنند.

در ادامه Star Trek: Lower Decks شاهد آن هستیم که راوی داستان با تمرکز بر این کارکنان و نحوه فعالیت آن ها، داستان هایی را روایت می کند و صحنه هایی را به اجرا در می آورد. در این مجموعه تلویزیونی به این نکته پی می بریم که تمامی کارکنان به ویژه خدمه پشتیبانی کشتی Starfleetمجبور هستند که کار خود را به درستی و بر اساس قوانین انجام دهند. در این سریال تمامی این داستان ها در حالی رخ می دهد که کشتی دچار معایب و نا هنجاری های علمی زیادی شده است. این مشکل به مرور زمان بیشتر و بیشتر شده و همه را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

سریال Star Trek: Lower Decks

 مجموعه Star Trek: Lower Decksبه عنوان یکی از شناخته شده ترین مجموعه های انیمیشنی در تلویزیون است. این سریال در سال 2020 با زبان انگلیسی در کشور های ایالات متحده ساخته شد. استفاده از بازیگران بسیار ماهر و مجرب در این مجموعه باعث شده که برای تمامی نقش های آن شخصیت های مناسب و مرتبطی قرار داده شوند. این ویژگی باعث شده تا این مجموعه تلویزیونی در ذهن و تصور بینندگان آن برای مدت های طولانی باقی بماند. جالب است بدانید که کارگردان آن مایک مک ماهان بوده که با تجربه درخشان خود در جذابیت این مجموعه بسیار کمک کرده است.

مجموعه Star Trek: Lower Decks دارای انواع متفاوت ژانر ها بوده و این نکته به جذب مخاطب زیاد بسیار کمک کرده است. تعداد متنوع این ژانر ها باعث شده که هیچ کدام از مخاطبان احساس زدگی و بی حوصلگی نکنند. این ویژگی همچنین باعث شده که بینندگان برای مدت زمان طولانی شاهد یک سبک ثابت از سریال نباشند. ژانر های به کار رفته در آن را می توان به 6 دسته انیمیشن، اکش، ماجرا جویی، کمدی، علمی و تخیلی تقسیم کرد. این مجموعه دارای 40 قسمت بوده و مناسب رده سنی افراد 14 سال به بالا است.

 

نقد سریال Star Trek: Lower Decks

از ویژگی های بسیار مهم Star Trek: Lower Decksمی توان به جذاب و هیجان انگیز بودن آن با توجه به انواع متفاوت ژانر های به کار رفته در آن اشاره کرد. از این طریق افراد با گذشت مدت زمان کمی جذب آن شده و سعی دارند در کمترین زمان ممکن قسمت های دیگر آن را نیز تماشا کنند. این سریال با توجه به داشتن ژانر کمدی و همچنین ژانر علمی و تخیلی، برای طرف داران دنیای star trek جذابیت خاصی دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-24 11:31:32
    فصل 3هم داره؟
  • Ali
    1400-12-24 09:27:29
    باحال بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.