دانلود سریال
The Jane Doe Murders

847 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 192
10
/
7.3
IMDB Rating
1
/
1
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Jane Doe Murders
دانلود سریال The Jane Doe Murders

خلاصه داستان سریال The Jane Doe Murders

این مجموعه تلویزیونی داستان مامور سابق جنایی را به تصویر می کشد که حالا مخفیانه کار هایی را انجام می دهد. این فرد در سریال The Jane Doe Murders، با نام یولاندا مک کری شناخته شده و در لاس وگاس زندگی می کند. البته یولاندا عنوان متخصص پزشکی قانونی را هم با خود به یدک می کشد. این فرد در لاس وگاس، کار های پزشکی اش را در زمینه بازیابی DNA انجام می دهد. وظیفه اصلی او در این مجموعه، این است که پرونده یک قتل که در 23 سال پیش رخ داده بود را به همراه تیم نسب شناس حرفه ای اش حل کند. 

تیم حرفه ای یولاندا برای آنکه هویت اصلی فردی که در این ماجرا کشته شده را پیدا کنند، از مهارات های خودشان به بهترین شکل ممکن استفاده کردند. پس از بررسی های اولیه در سریال The Jane Doe Murders، مشخص شد که مقتول، زنی جوان بود. اما یولاندا به همین چیز های بسنده نکرده و درخواست آن را داده بود که همه چیز را از ریشه بررسی کنند تا همه چیز به خوبی حل شود. برای همین بود که او، شخصا تمامی استخوان های باقی مانده را مورد بررسی قرار داد تا بتواند تمامی سرنخ ها را پیدا کرده و بخش بیشتری از راه را رفته باشد. 

 

سریال The Jane Doe Murders

طرفدار مجموعه هایی هستید که صحنه های بسیار زیادی از داستان های جنایی را در خودش جای داده؟ پس چرا تا به حال با این سریال مواجه نشده بودید؟ حالا که متوجه ژانر جنایی این مجموعه شدید، پس بهتر است که از The Jane Doe Murders غافل نشوید و آن را در اولویت خود قرار دهید تا بتوانید با تماشایش، صحنه های بسیار جذابی را در ذهن تان ثبت کنید. این مجموعه تلویزیونی که توانسته در این سبک، یکی از بهترین ها باشد، به زبان انگلیسی ساخته شده و محصولی از کشور آمریکا است. 

البته بهتر است این موضوع را هم بدانید که در کنار ژانر جنایی، سبک مستند هم خودنمایی می کند و طرفداران این سبک هم می توانند، جین دو موردرس را در اولویت خود قرار دهند. می توان از جین گریر، لیزا زالان، سی فول کیس و چارلز مک گی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مستند به ایفای نقش پرداخته اند. البته جین گریر وظیفه کارگردانی The Jane Doe Murders را هم بر عهده داشت. اولین قسمت از این مستند جنایی، در سال 2021 تولید شده و از شبکه مای اینترتینمنت پخش شد. 

 

نقد سریال The Jane Doe Murders

با توجه به آنکه این سریال توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB امیتاز نسبتا خوبی را دریافت کند، می توان آن را در دسته مستند های جنایی قرار داد که طرفداران زیادی داشته اند. این مستند توانست در چنین سایتی، امتیاز 7.6 را از 10 امتیاز کامل کسب کند. چنین امتیاز نسبتا بالایی را می توان بنا بر نظر و رای مثبت بینندگان دانست. بینندگان بسیاری، رای مثبت خود نسبت به سریال The Jane Doe Murders را در این سایت بیان کرده و آن را به اشتراک گذاشتند تا این مجموعه بتواند به جایگاه بالایی برسد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.