دانلود سریال
Courage the Cowardly Dog

2604 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 47644
10
/
8.3
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Courage the Cowardly Dog
دانلود سریال Courage the Cowardly Dog

خلاصه داستان سریال Courage the Cowardly Dog

این مجموعه تلویزیونی که به صورت یک انیمیشن ساخته شده، داستان یک سگ را به تصویر می کشد که به نظر می رسد، بسیار ترسو است و نمی تواند کار هایش را با توجه به این ترس ها، به درستی انجام دهد. این سگ در Courage the Cowardly Dog، کوریج نام دارد که نام سریال از روی آن گرفته شده است. هر مزرعه ای باید برای خود یک سگ داشته باشد تا بتواند اوضاع را در دست گرفته و همه چیز را به خوبی مدیریت کند تا بهترین مسائل را رقم بزند. این سگ ترسو اما نمی تواند چنین وظیفه ای را به گردن بگیرد. 

کوریج در این مجموعه، علاوه بر وظایف اصلی اش، وظیفه دارد که از مزرعه داران هم مراقبت کند. یکی از دلایل ترس او را می توان مربوط به هیولا هایی دانست که قصد دارند مزرعه داران را اذیت کنند. حالا کوریج باید در سریال Courage the Cowardly Dog، از مزرعه داران نادان خود در مقابل هیولا ها هم حفاظت کند. اگر هیولا ها، رفت و آمد کمی به مزرعه داشتند، شاید می شد همه چیز را سر و سامان داد و بتوان اوضاع را تا حدی کنترل کرد. اما شرایط به صورتی است که هیولا ها همیشه به مزرعه می آیند. کوریج در کنار این موضوع، سعی می کند به ترسش غلبه کند. 

 

سریال Courage the Cowardly Dog

می توان از تی وایت، پیتر فرناندز، مارتی گربستین، لیونل جی ویلسون و سایمون پربل به عنوان ستارگانی نام برد که در این مجموعه انیمیشنی به صداپیشگی پرداخته اند و یکی از مهم ترین وظایف را به عهده گرفتند. جان آن دیلوورث فردی است که به عنوان سازنده اصلی Courage the Cowardly Dog که ژانر های ماجراجویی، علمی تخیلی، کمدی، ترسناک، خانوادگی و فانتزی را در خود جای داده، شناخته می شود. با توجه به آنکه این مجموعه، محصولی از کشور آمریکا است، به زبان انگلیسی هم ساخته شده است. 

جان دیلوورث علاوه بر سازندگی، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را هم به عهده داشت. سال 1999 بود که اولین قسمت از این سریال روی شبکه های مختلف رفته و پخش شد. این مجموعه تلویزیونی که با نام کوریج یک سگ ترسو شناخته می شود، 4 فصل دارد که این 4 فصل، 52 قسمت را درون خود جای داده اند. هر کدام از این 52 قسمت از Courage the Cowardly Dog، 11 دقیقه را به خود اختصاص دادند. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه های استارتک فیلمز، کارتون نتورک و هانا باربرا پروداکشنز بود. 

 

نقد سریال Courage the Cowardly Dog

با توجه به آنکه در این مجموعه، برخی از صحنه ها ترسناک هستند، بهتر است کودکان زیر 7 سال آن را تماشا نکنند. از آنجایی که این انیمیشن، سریالی خانوادگی است، تمامی اعضای خانواده می توانند دور هم جمع شده، آن را تماشا کنند و از دیدنش لذت ببرند. با توجه به پیکربندی صحیح، می توان گفت که هر فصل از کوریج، 13 قسمت را درون خود جای داده است. Courage the Cowardly Dog توانست از همان اولین قسمت، نظر مثبت بینندگان بسیاری را نسبت به خود جلب کرده و در نهایت در سایت IMDB امتیاز 8.2 را کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-11 17:45:09
    وای باورم نمیشه کورج رو داریداز بچگی عاشقش بودم این انیمیشن عشقه و کورج دوست داشتنی عشق تره. خیلی با مزس
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.