دانلود سریال
Big Hero 6: The Series

1927 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 2304
10
/
7.2
IMDB Rating
56
/
56
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Big Hero 6: The Series
دانلود سریال Big Hero 6: The Series

خلاصه سریال big hero 6: the series

سریال big hero 6: the series پس از وقایع Big Hero 6 (2014) اتفاق می افتد و ماجرا های نابغه فناوری 14 ساله هیرو هامادا و ربات دلسوز و پیشرفته اش بایمکس را ادامه می دهد که توسط برادر فقیدش تاداشی ساخته شده است. او به همراه دوستانش Wasabi ,Honey Lemon ,Go Go و Fred، تیم ابر قهرمانیBig Hero 6 را تشکیل می دهند. آن ها در حالی که شهر خود را در برابر مجموعه ای از شرورهای علمی پیشرفته محافظت می کنند، وارد ماجراجویی‌ هایی با فناوری پیشرفته می شوند. هیرو همچنین به عنوان اعجوبه جدید در موسسه فناوری سن فرانسوکیو (SFIT) با چالش های آکادمیک و آزمایش های اجتماعی رو به رو است.

این سریال کمی با پایان اصلی آن که در سال ۲۰۱۴ پخش شد، تناقض دارد. در میان تفاوت ها می توان به دانستن خاله کاس در مورد بایمکس و حضور هیرو در SFIT اشاره کرد که گویی همه چیز به حالت عادی بازگشته است (همچنین اگر چه ساختمانی بعد از تاداشی ساخته شده است، هیرو کمک هزینه ای از موسسه دریافت نمی کند). هیرو همچنین نام قهرمان بزرگ 6 را آن طور که در انتهای سریال ذکر شده است، به کار نمی برد. در عوض، fred پس از اینکه فهرست حماسی از اسامی تیم ها را بررسی کرد، این نام را مطرح کرد.
 

سریال big hero 6: the series

این مجموعه تلویزیونی و انیمیشن با یک قسمت 43 دقیقه ای با عنوان "Baymax Returns" در دیزنی XD در 20 نوامبر 2017 به نمایش درآمد. در سال 2018، big hero 6: the series قبل از پخش سریال از Disney XD به کانال دیزنی منتقل شد. Big hero 6 به طور رسمی با 2 قسمت جدید در کانال دیزنی در 9 ژوئن 2018 به نمایش در آمد.فصل دوم در 6 می 2019 برای اولین بار پخش شد و فصل سوم قبل از آن تایید شده بود. فصل سوم در 21 سپتامبر 2020 در دیزنی XD برای اولین بار پخش شد. این مجموعه در کل دارای ۵۶ قسمت است که میانگین زمانی اپیزود های آن حدود ۲۱ دقیقه است.

۶ ابر قهرمان دارای ژانر اکشن، ماجرا جویی، علمی تخیلی، خانوادگی و کمدی است که توسط نیکولاس فیلیپی کارگردانی شده است. فصل سوم برخلاف قسمت های 22 دقیقه ای که در 2 فصل اول منتشر شد، دارای قسمتهای 11 دقیقه ای است.  اعضای بازیگران در 28 ژانویه 2021 اعلام کردند که سریال برای فصل چهارم باز نخواهد گشت و پایان مجموعه در 15 فوریه 2021 پخش شد. در دسامبر 2020، دیزنی یک سری اسپین آف با عنوان Baymax را معرفی کرد و توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید شده است.
 

نقد سریال big hero 6: the series

داستان انیمیشن Big Hero 6: The Series  براساس نسخه سینمایی این قصه یعنی انیمیشن Big Hero 6 اثر تحسین شده و برنده جایزه اسکار کمپانی والت دیزنی انیمیشن استودیوز (Walt Disney Animation Studios)  است. شخصیت شرور در فصل یک بسیار محرمانه و در عین حال موثر است. در فصل ۳ طرح ها ارتقا پیدا کرده و ایده های مربوط به تجهیزاتی که قهرمانان استفاده می کردند بسیار جذاب تر شد. قسمت های این فصل می‌توانست طولانی تر باشد؛ فقط نیاز به یک پایان مناسب و پر کردن شکاف های بین سریال دارد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.