دانلود سریال
Rugrats

1864 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 36849
10
/
7.4
IMDB Rating
178
/
178
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Rugrats
دانلود سریال Rugrats

خلاصه سریال rugrats

داستان rugrats روایتگر این است که بسیاری از ماجراهایی که نوزادان و کودکان خود را در آن پیدا می کنند، در خانه تامی رخ می دهد. والدین نوزادان معمولاً به دیدی، استو یا پدربزرگ لو تکیه می کنند تا از بچه ها در حین انجام کارهایشان مراقبت کنند. آدرس آن ها در فاکتوری در "اولین تولد تامی" به عنوان 1258N. Highland، آدرس اصلی Klasky Csupo در لس آنجلس نشان داده شده است. با این حال، یک شهر یا ایالت خاص بدون نام هرگز در مجموعه ذکر نشده است.

چندین شاخص مانند پرچم ایالت در اداره پست، طرح پلاک خودروها و سفرهای مختلف به گرند کنیون، لاس وگاس و ساحل، شخصیت ها را جایی در جنوب کالیفرنیا قرار می دهند. این مکان همچنین در طول "دوست کوچک" اشاره شده است؛ زمانی که دیدی، که یک معلم است، تامی را به کلاس خود در دبیرستان Eucaipah می برد و به شهر یوکایپا، کالیفرنیا اشاره می کند. گفته می‌شود که این ابهام عمداً برای کمک به ایجاد تصور دیدن جهان از چشم نوزادانی که مفهوم مکان را درک نمی کنند، انجام شده است.

خانواده DeVilles در همسایگی Pickles زندگی می کنند و در اوایل سریال، Carmichaels به آن طرف خیابان نقل مکان می کنند.
 

سریال rugrats

پخش سریال rugrats از تاریخ ۱۱ اوت ۱۹۹۱ آغاز شد و آخرین قسمت آن در ۸ ژوئن ۲۰۰۴ پایان یافت. داستان این مجموعه تلویزیونی درباره 8 نوزاد و زندگی روزانه آنان است که معمولاً شامل تصورات ذهنی آنان درباره تجربیات زندگی روزمره‌ است. مجموعه کارتونی راگرتز یا فسقلی ها، یک مجموعه انیمیشن کمدی و ماجراجویانه محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی مشترک آرلین کلاسکی، گابور تسوپو و پل ژرمن است که توسط دو کمپانیKlasky-Csupo و Nickelodeon Animation Studios  تولید و منتشر شده است.

فصل اول این انیمیشن در قالب 5 قسمت در تاریخ 27 می سال 2021 میلادی توسط کمپانی Paramount Plus  در کشور آمریکا منتشر شد. در نسخه اصلی این سریال هنرمندانی همچون نانسی کارتویس، الیزابت دیلی، تامی دیویی، شریل چیس، کت سوسی، اشلی اسپیلرز، ناتالی مورالس، کری سامر، تونی هیل، مایکل مک کین و غیره به جای کاراکترهای انیمیشن صداپیشگی کرده اند. جالب است بدانید این انیمیشن بازسازی یک مجموعه تلویزیونی به همین نام محصول سال 1991 میلادی محسوب می شود. آرلن کلاسکی، گابور چوپو و پاول جرمین سازندگان اصلی سریالRugrats  به عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه تلویزیونی جدید این مجموعه که یک ریبوت است، باز خواهند گشت.
 

نقد سریال rugrats

سریال rugrats در وب سایت imdb امتیاز 7.5 از 10 را به خود اختصاص داده است. در سال 1996، یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون در آن سال rugrats بود. در فوریه 1996، این سریال به رکورد 19.1 میلیون بیننده در هفته رسید و تبدیل به بالاترین امتیاز برنامه کودکان در کابل شد.در نوامبر 1996، این نمایش با 20.8 میلیون بیننده در هفته از خود پیشی گرفت. در 10 نوامبر 1997، اپیزود فصل چهارم با رتبه بندی نیلسن 9.4 که مجموعاً 3.7 میلیون بیننده در بین بچه های 2 تا 11 سال داشت، به بالاترین امتیاز برنامه نیکلودئون تبدیل شد. در حالت کلی، این انیمیشن از طرفداران زیادی برخوردار است و داستان ها و ماجراجویی های زیادی را پشت سر می گذارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.