دانلود سریال
Monsters at Work

3542 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 7794
10
/
7
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Monsters at Work
دانلود سریال Monsters at Work

خلاصه داستان سریال Monsters at Work

Monsters at Work، ادامه ای بر داستان فیلم Monsters, Inc. است. در این سریال شرکت Monsters, Inc. از تولید برق با استفاده از ترساندن کودکان در خواب خود دست کشیده و به جای آن به تولید انرژی از خنده کودکان می ‌پردازد. داستان از جایی آغاز می‌شود که Tylor Tuskmon، فارغ ‌التحصیل از مدرسه Monsters University به عنوان کارمند جدید به شرکت می ‌پیوندد.

اما او به غیر از تلاش برای کسب شغل، مسئول فریب کودکان هم است. او باید برای موفقیت در سمت جدیدش، یعنی Laugh Floor، که مسئول جمع ‌آوری خنده‌ های کودکان است تلاش کند. در طول داستان، تیلور و دوستانش با موانع و چالش ‌هایی مواجه می‌ شوند و سعی می ‌کنند تا به موقعیتی بالاتر در شرکت برسند. کل داستان مجموعه بر همین اساس پیش خواهد رفت که بدون شک برای مخاطب بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

سریال Monsters at Work

برای ساخت Monsters at Work، شرکت دیزنی با همکاری شرکت Pixar اقدام به تولید این مجموعه کرده است. برای طراحی شخصیت ‌ها از تکنولوژی رندرینگ سه ‌بعدی استفاده شده و تمامی حرکات و اعمال شخصیت ‌ها با استفاده از نرم‌ افزارهای مخصوص انیمیشن ‌سازی و سه‌ بعدی ‌سازی پیاده سازی شده است. صداگذاری شخصیت‌ها نیز با کمک گویندگان حرفه ای انجام شده که کیفیت آن را چند برابر می کند.

همچنین برای ساخت پس‌ زمینه و صحنه ‌های مختلف از تکنولوژی ساخت دیجیتال استفاده شده و تمامی صحنه‌ ها به طور دقیق طراحی و اجرا شده ‌اند. در نهایت، بعد از تولید قسمت‌ های مختلف، سریال Monsters at Work با استفاده از تکنولوژی ‌های نمایش دهنده تصویر و صوت، برای پخش در شبکه‌ های تلویزیونی و پخش آنلاین آماده شده است. از همین رو بد نیست که شما هم تماشای این مجموعه انیمیشنی زیبا را از دست ندهید و اوقات فراغت خود را با آن سپری کنید.

 

نقد سریال Monsters at Work

Monsters at Work ادامه انیمیشن قبلی ساخته شده و داستان از همان جایی که فیلم پایان گرفته بود، ادامه پیدا می‌ کند و شخصیت ‌های قبلی نیز در آن حضور دارند. با این حال، سریال Monsters at Work با فرمت انیمیشن کوتاه تولید شده که معمولا برای کودکان طراحی می شود. همچنین داستان سریال هم بیشتر به سمت کمدی و سرگرمی می ‌رود که همین امر محبوبیت آن را بیشتر خواهد کرد. با این وجود، کاراکتر های این سریال، بسیار جذاب و دل ‌نشین هستند و قابلیت جذب کودکان و بزرگ سالان را دارند. 

همچنین پیام ‌هایی مثل همکاری، دوستی و تغییر وضعیت از سرکار به دلیل تغییرات در صنعت در این سریال به خوبی به تصویر کشیده شده است. به طور کلی، Monsters at Work یک اثر سرگرم کننده خوب و مفید برای کودکان و بزرگ سالان است. با این حال نباید فراموش کرد که این سریال انیمیشنی هم ضعف هایی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. برخی از منتقدان بیان می دارند که می شد داستان را جذاب تر کرد که با دیدن این مجموعه حتما به این مورد هم پی خواهید برد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.