دانلود سریال
Resident Evil: Infinite Darkness

2112 تعداد بازدید
User 6
10
/
8.83
AnimeList Rating
User 7.6K
10
/
5.8
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Resident Evil: Infinite Darkness
دانلود سریال Resident Evil: Infinite Darkness

خلاصه داستان سریال Resident Evil: Infinite Darkness

Resident Evil: Infinite Darkness یک اثر انیمیشنی است که بر اساس سری بازی های ویدئویی Resident Evil ساخته شده است. داستان سریال در سال ۲۰۰۶ اتفاق می ‌افتد و دو شخصیت اصلی آن، لئون اسکات کندی و کلیر ردفیلد هستند. در حالی که لئون به عنوان عضو جدیدی از دولت آمریکا به سفر می‌ رود، کلیر که در سازمان دفاعی ویژه فعالیت می ‌کند به دنبال پیشرفت در پرونده اخیرش است.

اما آن‌ ها در مورد شی بیگانه‌ ای به نام تی ‌وی به طور نا خواسته با هم رو به رو می ‌شوند. با گذشت زمان، این شی باعث شروع یک سری اتفاقات وحشتناک می ‌شود و دو شخصیت اصلی باید برای نجات دادن جهان از این تهدید وحشتناک، مبارزه کنند. Resident Evil: Infinite Darkness با الهام از عناصر ترسناک، اکشن و راز آلود تهیه شده و برای طرفداران سری بازی های Resident Evil مناسب است.

 

سریال Resident Evil: Infinite Darkness

Resident Evil: Infinite Darkness شامل ۴ قسمت با مدت زمان هر کدام حدود ۲۵ دقیقه است. این سریال در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۱ در سرویس پخش آنلاین نتفلیکس منتشر شد. تولید کنندگان سریال با استفاده از تکنولوژی رندرینگ ریل تایم در تولید این انیمیشن نوآورانه عمل کردند. در این روش با استفاده از موتور بازی‌ سازی آنریل انجین و فناوری رندرینگ ریل تایم، تولید کنندگان قادر بودند تا صحنه‌ ها را با کیفیت بالا و در زمان واقعی تولید کنند. علاوه بر این، بازیگران صدا پیشه مطرحی همچون Nick Apostolides و Stephanie Panisello نیز در این سریال حضور داشتند و به صدا پیشگی شخصیت ‌های آن پرداختند.

نا گفته نماند که ساخت این مجموعه توسط مجموعه TMS صورت پذیرفته که به همین علت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در صورتی که شما به دیدن انیمیشن های با ژانر ترس علاقه دارید، این مورد انتخاب بی نظیری برای شما خواهد بود. با توجه به استقبال مخاطبان ازResident Evil: Infinite Darkness، احتمالاً در آینده نیز سریال‌ های دیگری بر پایه این سری بازی ‌های ویدئویی ساخته خواهند شد.

 

نقد سریال Resident Evil: Infinite Darkness

داستان Resident Evil: Infinite Darkness پیچیده نیست و متمرکز بر حل کردن یک معمای ساده است؛ بنابراین ممکن است برای بعضی افراد جذابیت کافی نداشته باشد. برای لذت بردن از این سریال، نیاز به آشنایی با دنیای بازی های ویدئویی Resident Evil دارد؛ بنابراین برای کسانی که با این دنیا آشنایی ندارند، ممکن است کمی چالش بر انگیز باشد.

بعضی از منتقدان از گرافیک و استفاده از تکنولوژی رندرینگ ریل تایم در این سریال ناراضی بوده ‌اند؛ معتقدند که بعضی از صحنه‌ ها بسیار پر از جزئیات هستند و این باعث می‌ شود تمرکز بر روی داستان کاسته شود. علاوه بر این، نمی ‌توان انتظار داشت که این سریال به اندازه یک فیلم یا بازی ویدئویی به عمق داستان و شخصیت‌ ها بپردازد؛ زیرا مدت زمان کوتاهی برای گسترده شدن داستان در اختیار دارد. در کل این نقاط ضعف ممکن است به عنوان موانعی برای لذت بردن کامل از این سریال در نظر گرفته شوند که باید به آن ها توجه نشان داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-11-18 03:19:28
    از همین انیمیشن یکی تو بخش انیمه ها هستش یکی تو سریال ها هر دو یکی هستن اشتباه نکنید الکی حجم اضافه مصرف کنید. مثل من :*
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.