دانلود سریال
Masters of the Universe: Revelation

1751 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27435
10
/
5.4
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Masters of the Universe: Revelation
دانلود سریال Masters of the Universe: Revelation

خلاصه داستان سریال Masters of the Universe: Revelation

سریال Masters of the Universe: Revelation در حقیقت ادامه داستان سریال انیمیشن Masters of the Universe است. داستان از جایی شروع می‌ شود که شخصی به نام Skeletor در تلاش است تا قدرتی فوق ‌العاده به نام Sword of Power را به دست آورد. این قدرت توانایی برای کنترل دنیا و تحقق آرزو های او را به او می‌ دهد؛ اما هیمن دشمن او، با همراهی دوستان خود سعی می‌ کند از این مانع عبور کند و از پایداری دنیا حفاظت کند.

در طول داستان اتفاقات مهمی رخ می ‌دهد که شخصیت ‌های داستان را به چالش می ‌کشاند و در نهایت به یک نبرد نهایی منجر می شود. در ادامه داستان پس از نبرد نهایی، Skeletor موفق به نفوذ به قلعه می ‌شود و توانایی های خود را افزایش می ‌دهد؛ اما هیمن با دیدن این وضعیت تصمیم می ‌گیرد تا خود را قربانی کند و توانایی هایش را به تیلا منتقل کند. با توجه به داستان جذابی که در این سریال دیده می شود، حتما برای دیدن آن اقدام کنید.

 

سریال Masters of the Universe: Revelation

Masters of the Universe: Revelation توسط کوین اسمیت و به کمک شرکت انیمیشن سازی Powerhouse Animation Studios ساخته شد. برای ساخت این سریال، اسمیت از نویسنده های مختلفی مانند ایوان شیتی و تیم شرادر و همچنین تیمی از طراحان و کارگردانان استفاده کرد. برای تولید این اثر از تکنولوژی های مختلفی مانند رایانه های پردازش قدرتمند و نرم افزار های ساخت انیمیشن استفاده شد. همچنین، برای طراحی شخصیت ها، محیط ها و اشیاء از نقاشی دیجیتال، مدل سازی سه بعدی و تکنیک های ساخت تصاویر متحرک کمک گرفته شده است.

در این مجموعه، صدای شخصیت های مختلف توسط بازیگرانی مانند کریس وود، مارک همیل، لیندا همیلتون، اماگین کنین، تونی تد و بسیاری دیگر به اجرا در آمده است. همچنین موسیقی متن نیز توسط کامپوزیتور مشهور امریکایی بنجامین والفیش ساخته شده است. در کل ساخت Masters of the Universe: Revelation از تلاش، تخصص و تجربه یک تیم حرفه ای از هنرمندان انیمیشنی برای به اجرا در آوردن این داستان اکشن و ماجرا جویی استفاده کرد. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است که هر کدام آن ها بین ۳۰ تا ۳۵ دقیقه طول می کشد. انتشار اولین قسمت در تاریخ ۲۳ ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی انجام شد که با استقبال خوبی مواجه شد و پخش آن ادامه پیدا کرد.

 

نقد سریال Masters of the Universe: Revelation

سریال Masters of the Universe: Revelation توانسته نظرات مثبت زیادی را به سمت خود جلب کند. استفاده از صدا پیشه های مشهور و محبوب برای بازیگری در آن و ارائه‌ گرافیک و تصاویر بسیار زیبا و مبتکرانه برای جلب توجه بیشتر بینندگان از نکات قابل تقدیر این مجموعه تلویزیونی خواهد بود. این سریال در سایت IMDb امتیاز 7.2 از 10 امتیاز را دریافت کرده است. این مورد نشان می دهد که اکثر افراد از تماشای آن لذت برده ‌اند. از همین رو به شما پیشنهاد می ‌دهیم که به هیچ وجه فرصت تماشای آن را از دست ندهید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.