دانلود سریال
Tom and Jerry in New York

1518 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 384
10
/
6.9
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Tom and Jerry in New York
دانلود سریال Tom and Jerry in New York

خلاصه داستان سریال Tom and Jerry in New York

Tom and Jerry in New York درباره یک دوستی بین دو شخصیت محبوب کارتونی؛ یعنی تام (گربه) و جری (موش) است که در شهر نیویورک به دنبال ماجرا جویی ‌های جدید هستند. آن ‌ها در این شهر برای اولین بار با دنیای جدید و فرهنگ متفاوتی مواجه می ‌شوند و با شخصیت‌ های جدیدی همچون گودزیلا، غول پوکر و... آشنا می‌ شوند. در حینی که تام سعی می‌ کند جری را شکار کند، آن‌ ها با مشکلاتی رو به رو می ‌شوند که باید با هم مشکلات را حل کنند.

Tom and Jerry in New York از ماجرا های کلاسیک و معروف موش و گربه در شهر نیویورک تعریف می کند. در این مجموعه تام و جری با دوستان جدیدشان، آیکی و تافی در شهر نیویورک با ماجرا های جدیدی رو به رو می‌ شوند. آیکی و تافی دو موش هوشمند و خلاقی هستند که به تام و جری کمک می‌ کنند تا از مسائل پیچیده شهری و موانعی که در پیش روی آن‌ها قرار دارند، عبور کنند. در حالی که تام و جری سعی می‌ کنند در شهر بزرگ نیویورک برای زندگی جدیدشان آماده شوند، با تعدادی از موانع و چالش‌ هایی مواجه می‌ شوند که تلاششان را برای رسیدن به هدفشان دشوار می‌ کند.

 

سریال Tom and Jerry in New York

Tom and Jerry in New York یک سریال انیمیشنی کوتاه است که در سال ۲۰۲۱ توسط Warner Bros. Animation تولید شده است. این سریال انیمیشنی نسخه جدیدی از مجموعه محبوب تام و جری است که برای نخستین بار در سال۱۹۴۰ ساخته شد. در این مجموعه، تام و جری به نیویورک می‌ روند و به ماجرا جویی ‌هایی در این شهر بزرگ می ‌پردازند. این سریال در سبک کمدی و ماجرا جویی ساخته شده و برای تماشاگرانی از تمام سنین مناسب است. سازندگان این مجموعه شامل تیم تولید قدرتمند شرکت Warner Bros. Animation است که سابقه‌ طولانی در تولید انیمیشن‌ های محبوب دارند.

این سریال به کارگردانی دارن ویلیامز و نویسندگی کریستوفر کی ویتز ایجاد شده و از شبکه HBO Max پخش شد. همچنان شخصیت های اصلی بر اساس حرکات و صدا ها عمل می کنند و هیچ مکالمه ای بین تام و جری صورت نمی گیرد. از همین رو، Tom and Jerry in New York می تواند باز هم حس زندگی در کودکی را برای شما زنده کند.

 

نقد سریال Tom and Jerry in New York

با وجود اینکه Tom and Jerry in New York از لحاظ گرافیکی و صدایی به خوبی ساخته شده است؛ اما در کل این سریال برای بزرگ سالان کمی خسته کننده و بی ‌محتوا است. البته کودکان ممکن است از دیدن ماجرا جویی ‌های تام و جری در شهر نیویورک لذت ببرند. به هر حال این مورد تنها یک سریال تفریحی و سرگرم کننده برای کودکان است و از نظر داستانی و چارچوب عملکردی، چیزی خاص به نظر نمی ‌رسد. این مجموعه در حال حاضر رتبه بندی نشده است؛ زیرا کمتر از ۵ رای در سایت IMDb دریافت کرده است. از همین رو فقط با دیدن آن می توان متوجه کیفیت آن شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.